OT - Era andra djur
Vet att det finns en liknande, äldre tråd men den höll på att bli så lång så jag tänkte att varför inte göra en ny? ^^
Så, vad har ni medlemmar för andra husdjur än kaniner? :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Själv har jag två huskatter (Hemulen och Stinky), två marsvin (Tooticki "Tickan" och Greta), två möss (Max och Rakel) samt en hund (Mozart "Mosse"), utöver mina tre kaniner då. :)
På bilden är det jaktlabben Jyckegårdens Mozart "Mosse", tio år gammal men lika pigg som han alltid varit. :)
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Jag har två stycken hundar, utöver de tre kaninerna. Plus så har familjen ett akvarium med massa fiskar

Jag har 5 engelska undulater, 3 råttor och 4 hundar utöver mina 4 kaniner. 2 hundar är mina egna som jag tränar och tävlar med :p
Våra 4 hundar. Dock har vi inte Kuvaszen ( Den stora vita ) längre ;( Men den fjärde som inte är med på bilden är en Border Collie valp.
#2 känner igen det där :) Våran 11 åriga staff är väldigt pigg :P Tävlade med henne i sommras men hon ville bara hälsa på ALLA männsikor som stod runt omkring :P
Förutom mina 3 kaniner har jag 1 degus :D
Förutom 2 kaniner har vi 2 katter, 1 hund, 2 akvarium med fiskar.
"En stund i taget - här & nu"
Vi har 6 köttraskvigor, 10 får, 9 höns och 2 tuppar, 1 bondkatt och 2 Border Collies.
Två katter Sigge och Kajsa kavat ?
(Sigge på bilden)
Kramar Emma! :)
Bloggar även om mina kaniner på: http://emmaskaniner.devote.se/ Klicka in vetja! :P
Jag har förutom 1 kanin även 1 hund och 8 guldhamstrar.
Hunden heter Grim och är en 8 månader gammal staffordshire bullterrier.
Lite kort info om guldhamstrarna;
* Zvintos Arthur, hane född 100731.
* Carambola "Carola", hona född 100213.
* Opossums Hello You "Dora", hona född 100715.
* Zvintos Fläder, hona född 101015.
* Mapilamis Hispania "Milla", hona född 100319.
* Silverdalens Pessy, hona född 100901.
* Paradisgårdens Vivaldi, hane född 091215.
* Snövit, hane född 100127.
#16 haha kollade på alla hamstrar och på den sista bilden såg jag en riktigt fin hamster , blev lite chockad xD
Här på gården bor det många djur:)
4 stycken hundar, varav en min egen: En dalmatiner tik, vid namn Becajos Vega stral, 7 år.
6 st kaniner
6 (snart 7) hästar, varav 2 (snart tre mina egna) Chesselle Svenskt halvblod 15 år(dräktig med den 3:dje hästen) Gylfinir Bonesig Marion, Welsh av cob typ, 5 år.
5 Katter varav 2 mina egna: Paris och Lille Böörnie.

En Norsk skogkatt, men hon bor hos mina föräldrar tillfälligt.
Min hund Axel, Amstaff/schäfer/rottweiler/bc 2år. Omplacering är hem nr 4.
2 marsvin. kanske nr 3 i början av nästa år
fiskar
sen då djarfur, Rexen
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Förutom mina 3 kaniner har jag 1 katt :)
I familjen har vi med 2 hundar och 5 katter
Två katter, två kaniner. 
förutom mina fem kaniner så har jag en underbar new forest , Börsgårds Curazo =)
//Anna Odenbrand