Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 353 ggr
myriis
0

Wow

Praoade idag ;) Ska praoa resten av veckan.
(Obs, ni som inte bryr er: Läs inte ^^ Risk att det blir tråkigt :p )

Hur som helst praoade jag på en djuraffär. Hade inte höga förväntningar, hade i förväg fått veta att det mest skulle bli packa upp varor och sånt, jippie.
Men så var det verkligen inte x)

Jag fick kela med ninerna, prata med pappegojan, leka med personalens hundar, hålla i ödlor/sköldpaddor och fåglar  samt badqa ett marsvin ;) Superkul. Fick även fixa med akvarium. Mata alla djuren fick jag ju också, från fiskar och reptiler till smådjur ^^
Sen det hemskaste av allt ^^ Sysorna skulle ha nya rena burar. Det fanns tre lådor med sysor, stora, små och mellan. Åh fy! Jag skulle lyfta dem över till den andra buren, uäh. Snacka om äckligt när dem kryper upp längs armen.. uh! Fy!
Sen fick jag även prismärka lite varor, packa påsar och fylla på från lagret, men kul var det ;)

Var bara tvungen att skriva av mig ^^

[Quellii]
0

Det lät ju jättekul! :D Tänk att få hålla på med djur hela dagar, vad roligt (A) :D

Frida-L
0

Det låter superkul, jag ska praoa på hunddagis nästa vecka och veckan där på!

Zara87
0

Låter som en lyckad dag :D Skulle oxå vilja prao :)

myriis
0

Ja. det var superkul =) Skulle vilja praoa två veckor jag också, men tyvärr inte =/

Pappegojan var ganska grym, Ozzy hette han x) När man skulle mata honom på morgonen kraxade han "heeej" yp femhundra gånger, haha ^^ Sen rabblade han hela dagen :P

Jojsan
0

måste ha varit jättekul! :) men inte skojigt med syrsor… :S :P

Taci
0

Bada marsvin ? Trodde inte dom gjorde sånt i djuraffärer, kul ;D

Usch, syrsor.. vet hur det känns, jag fick "ta hand om" skolans kackerlackor en vecka en gång =( var lagom kul ^^

myriis
0

#6: Uh, blä x)
Egentligen inte, men han hade löss … ;p

Tina-A
0

Vad roligt! Låter superskoj :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

SaraB
0

Jag praoar också på en djuraffär! ^^,

KajsaM
0

Roligt! Skulle också vilja proa. Då får djuren ha det bra iveckan då :) Rooligt Frida!

Fiona
0

gud va kul de låter ;D Vilken klass går du i ?;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

ciss
0

Vad kul!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Lotta_A
0

Vilket toppenjobb :)