Snart är det dax..
Snart är det dax för tillskott i buren:P nästa vecka är det planerat att de ska komma, och hon brukar vara ganska bra på att pricka in 28 dagar:D så ja de blir spännande, hon har i alla fall börjat sitt bo bygge:P:P

Vad Roligt :D Vad är de för ena som kommer? :) Lova att visa oss massor med bilder ;)

haha klart det blir en massa bilder:D blir dags bilder så man ser hur de för'ändras för de gör de:D det är lejonkanin, båda föräldrarna är gråa:D så de blir troligen gråa ungar med:D

gud va roligt;D har haft ungar på min dvärvädur men är nog inget jag ska göra om hon blev otroligt argsinnt efter de;Pmen de börjar bli bättre:P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Vad underbart :D Lejonkaniner är alltid söta ;) Ser fram emot att se bilder :D Om de ska säljas kanske jag kan ta mig an en liten :)
Åh, vad fint med blåa ungar =). Lycka till!

Vad kuul! :D

Vad kul! :)
Vars finns de?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Åh roligt :)

haha, japp de ska bli skoj:P hon har nu börjat bygga bo:D skoj skoj:p de e planerade på lör, men man vet aldrig, men man kan juh hopaps de kommer så fort som möjligt:D
De finns i skåne, japp blir det några ungar behöver ja bli av med de.. så ta gärna o skriv om ni e intresserade:D bara skoj:D
Och det komemr bilder sen:D lovar.. det finns inget bättre än ulliga ninis bebisar juh:D
Vad roligt! :) Grattis, grattis! Ska bli kul att se om det blir nåt
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Synd att de finns i Skåne, bor i Västerbotten. (;
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

aha, usch ja, men det finn säkert ninisar uppe där med:D haha
Ja hoppas med de:D hon har byggt ett ordentligt bo nu:D trodde nästan där va något i det idag, men de va där inte:(,,haha