Transportbur/fackbur?
Vart får man tag i sån transportbur med fack som dom flesta på utställningar brukar ha med sig? Bygger man egna eller kan man köpa någonstans? och vad heter dom? Kanske någon här som har att sälja?
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
bygger egna eller köper av ivan

#1 Vem är ivan och hur får jag tag i honom?
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
Vad har du för raser och vart bor du? Jag har några burar jag ska sälja.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jag har dvärgvädurar och bor i kungsbacka, kan ta mig runt göteborg och ev. mot stockholmsområdet och även malmö efter jul! :)
#4 hon söker transportlådor ;)
Antar att du menar mig? ;)
Ja det vet jag att hon gör, och jag har flera transportlådor med flera fack tillsalu 

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#5 Var finns dom? :) Är dom anpassade till dvärgvädur? :) Hur många fack?
#6 haha, nej jag menade faktiskt #4 men såg inte att de var TS som skrev ^^ Fel av mig :)

#8 vad är TS? :)
#9 Trådens skapare ungefär:)

#10 Jaha okej :)