Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 428 ggr
Pinscher2
0

Jag är tebax!

Hej allihop!

Blir alldeles chockad här, har märkt att några av er har saknat mig(!) på sistone! Trodde jag aldrig!

Grejen är den att jag har/haft 194756340 bekymmer så jag har bara inte orkat sitta vid datorn… Försöker beta av ett bekymmer i taget så gott det går…

Men nu är jag tebax, jag ska bättra mig! Lovar!

Så nu Myrra, Kajsa och ni andra, nu behöver ni inte undra mer! KRAM

myriis
0

Pinsch! Kul att ha dig tillbax =) Satt och funderade igår vart du och Mumintrollan tagit vägen :p

amand
0

Vad kul att du är tillbaks! :) Vi har saknat dig! :)

Henni-Chan
0

Ja Glad

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Pinscher2
0

Va söta ni är Generad Blir alldeles rörd här!

Myrra
0

YEEEES!!!!

Gud va kul att du är tillbaka, man blir ju för sjutton orolig när du bara försvinner Suzzie!!Hemlis

Välkommen hit igen!!Skrattande

Kramis/Marie

Pinscher2
0

Åååå Marie, de där orden värmde!!!! Tusen tack!!

Har saknat er allihop!

ciss
0

Välkommen! :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Skönt att du är tillbaka :D

Pinscher2
0

Kan inte tacka er nog känns det som!! Generad

myriis
0

Nu får du reda ut dina problem också ;) Vi finns som stöd för dig :D

twinnie
0

Håller med Myriis! :)

Yuriko
0

Jag tyckte väl att du hade försvunnit … Kul att du är tillbaka ^^

KajsaM
0

Jaha börja undra för ett tag sedan :) Välkommen Suzzie!!

Pinscher2
0

Tusen tusen tack alla snälla och söta! Vad skulle man göra utan er!? =)

Mina problem består mest av hundar, hundar och lite mer hundar… Känns som att jag är på väg att göra mitt livs största misstag, men jag hoppas att jag har FEL! =/

[Eichan]
0

Välkommen tebax!! Skrattande Jag satt också och funderade på när du skrev senast…  :)

[Eichan]
0

Bara en fråga… Nån som vet var Mumintrollan håller hus? jag har inte sett henne på länge!!

Hopi
0

Låter som du har det tufft just nu, Pinscher2… Sänder dig en stoooor kram bara för det!!! Hoppas det ordnar upp sig! Om du vill kan du gärna berätta vad det är för problem med hundarna.. Hoppas det blir bra iaf!!! Kramiz!!! (JAG har oxå saknat Dig!!!!)

Pinscher2
0

Tack Hopi! Ja jag vet inte riktigt… Jag oroar mig för minsta lilla just nu. Försöker få saker och ting att gå ihop… Å så min panikångest ligger och lurpassar, bara väntar på att få flyga på mig =( Så panikångesten är det allra största problemet just nu… Har saknat Dig oxå!!

KajsaM
0

#16 Hon har en del problem just nu och hon åter kommer när hon är redo :)

Suzzie. Hundproblem, bara skriva ev dig till oss om du vill :)

Hopi
0

Pinscher2: Oj då, det låter ju inte bra.. Det kanske är för mycket runt dig just nu.. Med alla valpar osv.. Det är ju inte så bara med valpar.. Dels ska man försöka få tag på bra hem åt dom.. Det är väl det som kan vara svårast.. Så kan tro att det går runt en hel del tankar i huvudet på dig just nu.. Hoppas att det ordnar upp sig snabbt iaf, så du känner dig bättre igen! Kraaaam!!!

Stj3rnfallet
0

Jag tycker också att det har varit tomt utan dig! Trots att inte jag har känt dig så länge :P Jag ska svara på ditt mail imorgon! Blev tyvärr lite lat efter att jag råkade göra ett misstag så all text försvann =/ Men imorgon ska jag ta tag i det!:D Hoppas verkligen att allt löser sig för dig på allra bästa sätt! Usch, det är jobbigt med panikångest, har det själv (eller ja, jag får det i vissa situationer ibland) som tur är så har jag sluppit det ett tag. Tråkigt att du ska behöva ha det.. Jag önskar att jag hade kunnat hjälpa dig, men jag vet tyvärr inte hur bara =/

Ha det så bra iaf!=) Du har väldigt mkt stöd här ska du veta!:D

Många kramar från mig, för det behövs nog!=)

Pinscher2
0

Hopi: Ja hem var verkligen inte lätt att hitta den här gången. Bara ETT hem som känns HELT säkert och det är till lilla Qendra (Sandras lilla tjej). Och KANSKE till svarta hanen, ett par i Hässelby. Men de har varit läskigt tysta ett par dagar så jag vet inte… Sen är det många som mailar sen bara skiter de i att höra av sig igen, lite ruttet… Å så är det en hel del tankar som snurrar i huvet, vill att allt ska funka men så är jag så jäkla rädd att valparna ska gå och dö. Är bara nåt jag har fått för mig. Å så är jag rädd att det ska hända nåt som gör att jag inte får hämta hem min drömhund i april (bara våra valpar har flyttat).

Sandra: Jahaa, då fattar jag. Jag som mailade Dig nyss och frågade om det hade hänt nåt eftersom Du varit oroväckande tyst. Men jag FÖRSTÅR att Du inte har velat skriva om texten försvann, me tanke på hur LÅÅÅÅNGT Du brukar skriva! Då FÖRSTÅR jag! ;o) Panikångesten, ja det är bara att kämpa på och INTE låta den blåssa upp. Men då ser jag fram emot Ditt mail senare =) KRAAAM

Hopi
0

Pinscher2: Du ska se att det ordnar sig med valparna! Men jag är säker på att valpar är inte alltid helt lätt att sälja.. Inte om man vill att dom ska hamna i bra hem.. Och det vill man ju, annars blir man ju sömnlös för det oxå.. Inte lätt kan jag tro!! Men jag håller tummarna för att det ordnar sig på allra bästa sätt!!!

Tina-A
0

Välkommen tillbaka ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

;D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Pinscher2
0

Precis Hopi, jag vill INTE göra samma misstag som jag gjorde med lilla Qroma… Jag har lärt mig nu att gå efter magkänslan och inte hjärtat! Tack!!

Stj3rnfallet
0

#26 Jag tror att det kallas intuition ;) Ibland är den bra och ibland mindre bra. Haha, jag är värdelös på att lyssna på min intuition!:P T ex på prov.. Och då slutar det med att jag skulle lyssnat på det jag kände. Jag försöker att bättra mig, men det är lite svårt :P

Stj3rnfallet
0

Haha, nu har du fått ett evighets mail Suzzie!:P Nästan iaf =) Det blev åtminstone vääääääldigt långt :D Hoppas att du inte somnar under läsningen!;)

Pinscher2
0

Tack Sandra! =) Ja det tog ungefär 1½ timme att läsa igenom men som Du vet så gillar jag långa mail!! =)

KajsaM
0

Herregud sandra hur mycke skriver du?? 1½ timme ;D Wow

Stj3rnfallet
0

#29 Haha, OJ, 1½ timme?!:O Haha, jag minns inte attj ag skrev så mkt :P Fast iofs så kan jag tänka mig det, då jag aldrig tänker på hur mkt jag skriver ;) Tog säkert minst lika länge för mig att knopa ihop allt :P

#30 Jag skrev ju att det var ett evighets mail :P Jag skriver väldigt mkt =) Har alldeles för mkt att säga ;)

KajsaM
0

Det skulle jag aldrig orka ;D

Pinscher2
0

Nej då, skoja bara. Men jag kan lova er allihop, Sandra skriver verkligen lååånga härliga mail!!

Stj3rnfallet
0

#32 Haha, det gör egentligen intej ag heller :P Det råååkar bara bli så :P

#33 Haha, det tog tid för mig iaf!:P Det är helt sjukt att vissa bara skriver 3-4 rader och jag kan få flera sidors mail av det :P Men som sagt så har jag nog alldeles för mkt att säga och berätta ;) Visst var kopplet och halsbandet jag har beställt till Qendra fint?=) Jag hoppas bara att det passar, men det borde det väl göra?=/