Namnförslag? :)
Hej! Vi hade 4 kaninungar från bärjan nu har tyvärr 3 dött :( Så vi har alltså en kvar som vi ska behålla eftersom den är så speciell tyckte vi :) Men jag behöver ett bra namn nåsot som betyder tur på något sätt.. Några förslag?
Luck? Lucky? :)
Det är en kille,och jo jag har ju funderat på Lucky eller typ Clover? vad tycker ni?
Tack för svaren!
Lucky är en favorit hos mig men clover är ett riktigt fint namn på en liten kille också :) Så svårt val, jag tycker båda är bra :) Ta det som passar kaninen bäst :)
#3: Tycker det är lite för vanligt..
Tycker mera om:
Against all odds
Hope - ganska vanligt men fint.
Hoffnung - Hopp på Tyska.
One chance
Happiness
Lykke - Lycka på Danska.
hope
Mvh/Ellen<3
Ja det var fina speciellt Hope och One chance fast man bara kan kalla den chance? ;D
Tack!
Klart man kan kalla honom Chance bara. Superfint!
Gillar Against all odds - så kan man ju kalla honom Ådi eller Oddy/Odd. 
#8 Ja det tyckte jag med men vi har haft en katt som hette Odd Molly och det kanske blir för likt? Nej, men det var superfint! Det är en grå lejonhuvad vädur,och en hane :)
Tack för alla svaren…igen! :D
Föreställer mig att han skulle passa som Ådi. Det låter iallafall som en liten Ådi. Nej, jag tycker inte det är för likt. 
Ja Ådi var jättefint! Det ska jag fundera på! tack 
Tycker att Faith, Trust, Guess och Imagine är fina namn. Passar liiite till Tur också, men kanske inte jättemycket
Namnförslag: You are never alone =)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Stampe
Pricken
Sötnosen
Gullis
Det var lite förslag kanske lite vanliga namn men fina ju 
Faith var också jätte fint! Tack!!
#14 när jag var mindra hade jag en kanin som hette stampe sen när han dog då något år senare så fick jag en ny kanin och eftersom jag gillade stampe väääääldig mycket så fick den nya kaninen heta stampe 2 hahaha fast då var jag ganska liten

Freaky ?
Själv gillar jag namnet Zorro/Sorro, min ena kaninhane heter det. Haha.
Men har du en bild på honom? så är det enklare att komma på namn som passar lillen :)
Lucky! :)
/ Tilda
Good Luck
Hope
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Jag tycker TURE, kort och gott, s?tt och med bra anknytning! Lycka till!
Den kan heta Maxi
Nu var det såhär att det var en liten tjej! Hade haft helt fel! haha Och nu har vi bestämt att den den ska heta Shiba