Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 4768 ggr
Tarja
0

Klotterplank #101

Nytt klotterplank. =)

Workingdog
0

Först :D

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Workingdog
0

Wiho vi har klarat över 100 :D

/Mvh Jennifer

Onslow
0

Oh yeah!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Westham
0

Vad gör vi nu då?  Hundra till innan nyår? ;)

MVH John

Min kaninsida på facebook <--

Sajtvärd http://hermelinkanin.ifokus.se

Uppfödare av Lejonhuvad kanin Blå och Madagaskar

[ninnakm]
0

Börjar bli mörkt

Onslow
0

Jag minns verkligen ingenting från igår och närminnet är typ helt borta. Dumma häst. ^^'

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Westham
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söt/Sura?  :) haha

MVH John

Onslow
0

#7 Den wienertecknade är sååå söööt! Kyss

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Westham
0

"bella"  Vet dock inte könen än :S  suck.. lurigt det där haha

Den vita kragen går ett halvt varv runt halsen..  på höger sidan ser den helsvart ut :P

MVH John

Onslow
0

Söta bebisar iallafall. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Saga-M
0

#7 Sötnosar! Vilken ras? är dom?

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Westham
0

hermelin/dvv  4veckor på torsdag

MVH John

Saga-M
0

#12 Okej :)

Kom ihåg när jag såg Chester när han var en liten pluttis, haha han såg ut som en speedad hårboll :D

Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Sussii92
0

Någon nämde i klotterplan #100 att den tyckte det var hemskt att deras skola skulle sluta 22/12, ni är inte ensam hela skolstadens alla gymnasium och rönnowska i helsingborg med ca totalt 5000+ elever tillsammans på alla skolorna slutar samma dag, jag tror det finns många missnöjda ;) xD

MarHai
0

Toppenrolig dag! Är så underbart nöjd över kaninernas resultat, och så stolt över de fina kommentarerna från domarna!
hela dagen har varit jätterolig :) Tack emma och linnea för roligt sällskap Kyss

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[h-malm]
0

Är hos min mormor och morfar på middag. Har ett gäng med störiga ungar som hoppar i mormor och morfars säng bakom mig+ att dom kommer och slår mig i huvudet varannan sekund :P

Saga-M
0

#16 Haha sådär är det för mig med oftast :P

Fridaaaa
0

städat till kaninerna ute i boden. Skitsvårt att få bort all skit och spån! Men gick tillslut :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Saga-M
0

städade också buren idag.

[ninnakm]
0

Gud måste få jullov nu!:;P Han varken rida eller städa kaninburar i dag, även fast jag gör det varjedag, men det blir alltid det där lilla extra på helgerna!:) Nu är det plugg, 4:a läxor…inte kul:/

Onslow
0

Ingen svarar på mina sms idag! Sitter hemma och tjurar, har inget att göra. Är det så mycket begärt med en bra anime?! D:

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

LinneaJohaanson
0

Tackar själv Flört

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

KaninPiggelin
0

Vill följa =)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

[ninnakm]
0

Beck i kväll då:)

[h-malm]
0

#17 Hahha xD

#24 Älskar sånna serier <3 Har nån sett Maria Wern?? Asbra! :D

Workingdog
0

#25 Maria Wern äger :D Fett bra jue :D

Fast beck kan vara läskig (aa) Jag satt och nöp min kompis när vi kollade på ngt stormens blbla., och skrek i Levande begravd (aa)

/Mvh Jennifer

[ninnakm]
0

#25 jag med! Även fast jag inte kollar när det läskiga är så är jag fast, älskar svenska deckare:p

[h-malm]
0

A man blir helt fast, har sett ett avsnitt av Maria Wern och är helt besatt :P pratade om det en hel dag i skolan xD

Idag har jag pyntat kaninburar, städat alla burar och klippt klor på 2 kaniner :)

riiffen
0

Gör en ny blogg:P

medarbetare på allergier.ifokus .

[ninnakm]
0

#28 Ja haha dom är bäst!:P

Ingen som vill fixa till min hemsida:)

riiffen
0

Juligen - Just D Cool

Sheltieliv
0

#14, vi slutar också den 22:a. Verkar som att typ alla gör det. Så grymt segt att gå så länge. Första jullovsdagen dagen innan julafton!

riiffen
0

Vi slutar oxå 22e, hemskt! fast sista veckan har vi träslöjd hela veckan:P

hjartelyckanskaniner
0

Jag slutar den 21a :(

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

[h-malm]
0

Är hemma från skolan idag, världens huvudvärk och har jätte ont i nacken sen lägret! :(

[h-malm]
0
  • hej
  • dig
[h-malm]
0
  1. ojsan
  2. testade
  3. lite
  4. bara
  5. :P
Fridaaaa
0

Sitter i sovrummet och tittar ut på all snö, ska försöka ta ut Alex och Tufsan en runda ut i snön idag men dem lär väl försvinna under all snön xD Får se om jag tar ut Albin med en stund, han är ju mycket större så han hittar man nog i snön xD

Zvintos
0

Lillkillen som börjar bli stor, fick sig ett nytt halsband idag.
Och såklart en ordentlig tuggis.

Fridaaaa
0

#39 Vilken sötnos :D

[h-malm]
0

Min degus äter pennor O_____O

Workingdog
0

#39 lilla grim :D

Lillflickan börjar bli stooooor. 8 månader på torsdag och 55,5 cm hög :O Eller vet inte om hon har växt mer men hon var det för en månad sen :O Giraff eller vaad :D

Vart tog den här LILLA saken vägen??

/Mvh Jennifer

Zvintos
0

#40: Man tackar. ^^

#42: Då är hon och Grim ungefär lika gamla. Glad
Grim blir 8 månader på söndag.
Lite drygt 41-42cm hög. Tungan ute

Inaarah
0

Precis varit ute, och fryser som.. Usch vad kallt det är! Känns inte så snällt att ha lilla Chicis ute då, men det är nog ingen fara. Har ju inte varit det tidigare. ;)

Workingdog
0

#43 då är han lika gammal som min kompis kelpie :P haha :P Naaw, ändå vad stoor :O Haha Sally är 36 cm hög, precis på gränsen till att vara för liten dock menmen vi ställer ändå inte ut henne då hon blir för stressad, det är ju massa roliga människor runt omkring :P

Men det ser så gulligt ut. När hon kom så var den dära snodden asstor för henne. Nu får hon typ plats med hela i munnen xD haha

/Mvh Jennifer

[ninnakm]
0

Har julbakat, tränar tyska och städat:) min bildfröken Asså jag blir galen på henne! Jag missade bussen pg av henne:(

Zvintos
0

#45: Han brås på sin far. ^^
Hans mamma är ganska liten och ligger nog på gränsen skulle jag tro.
Men hans pappa väger lite drygt 20kg och är ganska hög.
Så Grim blir en "stor" staffe.Tungan ute

Workingdog
0

#46 jag blir seriöst galen på våran bildlärare! Hon är alltid sjuk eller så är hennes barn sjuk, så hon är typ aldrig här. Och så har hon bokat datasalen typ as många dagar i veckan varenda vecka, och det är alla lektioner vi har svenska och behöver sitta dära. Hon har lixom bokat v 50 och då har vi temavecka -.- Hon kan gå och gräva ner sig någonstans!

/Mvh Jennifer

[h-malm]
0

aa shit juste vi har tyska till i morgon, ochjag har inga böcker hemma :P

Workingdog
0

#47 haha okej :P Sally är muskelknutte xD hon väger 16 kg xD Haha hon springer asroligt för hennes bakben ser sjukt roliga ut xD

Haha naw, i lördags så busade min kompis med våran DDB som älskar vantar och hon tar den. Då kommer Sally och tar vanten och går jätteglatt hela vägen hem :) Haha lilla tjejen fick valpryck :D Naw :D

/Mvh Jennifer

[ninnakm]
0

#48 haha ja min med!:p

#49 då kör man den gamla vanliga " men var det idag åå jag trodde det var tills fredag!"X) men jag ska göra det där provet, va det svårt?:)

[h-malm]
0

#51 Han kommer säga "Hanna du vet att vi alltid har läxor till tisdagar! " :P
Provet var inte så svårt, men det är grejer från förra året, typ i morgon och sånt. Sen ska du böja massa verb, så träna på det. Och sen hur saker heter i ackusativform i der och sånt ")

[h-malm]
0

#51 Och så är det lite klocka och sånt ;)

[ninnakm]
0

TacK så jätte mycket! Å klockan har ingen koll på den:)

Westham
0

hos oss slutar de också den 22 dec..

MVH John

Onslow
0

Jag slutar den 21a. ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[h-malm]
0

#54 Och sen ska man skriva vilka saker som är substantiv, och dom ska man skriva med stor bokstav ;)

[Fruktiz]
0

Jag slutar också den 22:a. Det är så himla sent! Man hinner ju inte göra mycket innan det är julafton..

Sheltieliv
0

Helt fast i det spelet en medlem länkade till i något klotterplank igår. (http://www.spela.se/spel_/run.html). Sjukt beroendeframkallande

På bana 39 nu

Idag ska jag plugga Religion, Idrott (Ergonomi) och Matte + pynta till kaninerna

Onslow
0

#59 Grymt beroendeframkallande! Bana 19 nu. ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Tarja
0

Sitter och smaskar på fryst cheesecake med hallon just nu. :)

Sweetienin
0

Idag hade jag bild. Bild är kul. Jag blev inte klar med min tolkning av surrealistisk konst, så jag tog hem den och gjorde färdigt. Är väldigt nöjd. Men jag orkade inte använda akryl som det var tänkt så jag körde på blyerts, alla andra tekniker är sådär lagom överskattade på ett A3 papper enligt mig.

I morgon ska jag börja på nästa bildprojekt, men jag kan inte välja mellan futurismen och popkonsten. Fast det blir nog futurismen ändå, jag har en bild i mitt huvud som jag tror inte blir allt för svår att genomföra.

Igår ringde min mentor mig. Fett glad jag blev när hon sa att min svenskalärare hade sagt till henne att jag är bäst av alla nior på hela skolan på att skriva.

Matten gick sämre dock, vi hade quiz och jag fick 0/6 rätt. Dessutom började vi med pythagoras sats och det är långtråkigt för det är så lätt.

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Tarja
0

#62 Usch, matte är verkligen inte min starka sida… Oskyldig

Workingdog
0

/Mvh Jennifer

Sweetienin
0

#63 jag är väl egentligen rätt bra på matte. Men jag orkar aldrig engagera mig. Mr. Breton (geten) säger alltid att jag har kapacitet för att få ett MVG i matte, men bara för att jag inte orkar så ligger jag på G-VG istället ^^

Kram Johanna

Workingdog
0

#62 matte är tråååkigt :P fast det är aslätt :O

Fick reda på vårat prov idag, fick 20/20 på a-delen och 19.5/20 på B-delen och därmed MVG, men gah får damp. Min miniräknare är asseg så den slog inte 12.56 utan 2.56 och då fick jag fram fel svar :@ annars skulle jag fått 20/20. Tänker klaga, jag ska ha en ny miniräknare, min lackar ur hela tiden :O

/Mvh Jennifer

Tarja
0

#65 Det är ju suveränt, då kan du hjälpa Olley med matten, för här hemma så finns det ingen som är duktig Oskyldig Flört

Sweetienin
0

#63 förresten fick jag en kram av Olley idag. Det var länge sen. Jag behövde verkligen den kramen =) *kände bara för att säga det sådär random*

#66 ja, matte är grymt tråkigt. Det spelar liksom ingen roll hur lätt det är, det är ändå alltid tråkigt xD

Men bra betyg ändå ju, fast synd med miniräknaren. Själv har jag slarvat bort min xD

Kram Johanna

Workingdog
0

Jag är glaad :P haha fick typ precis reda på att jag troligtvis kommer få MVG i Matte, SO, Hemkunskap och Engelska! :D och VG i idrott, svenska och NO :D Haha fast betygen är inte satta än och vissa lärare typ funderar men det kommer troligtvis bli dom här betygen :D Yey, Skulle fått VG i matte först men efter provet kommer jag få MVG :D

OMG, haha fast flera lärare har sagt att jag är den duktigaste eleven dom någonsin haft typ? ;o Och går ett år högre än jag ska xD  Haha min lärare blev asförvånad när jag sa att jag inte satt mycket med skolan hemma xD hahahah

/Mvh Jennifer

Workingdog
0

#68 haha ja det är astråkigt -.- Vi hade nyss geometri, och nu ska vi ha algebra och ekvationer -.- OMG VAD TRÅKIGT!!

/Mvh Jennifer

Sweetienin
0

#70 åh, geometri är sjukt långtråkigt. Fast ekvationer är ändå rätt kul (det tycker typ alla i min klass för vi är lite annorlunda xD)

Vi håller på med pythagoras sats och det är egentligen jättelätt, men jackornas aldrig koncentrera mig på det. Och nästa vecka har vi prov på typ en massa saker. Usch vad jag hatar matte!

Kram Johanna

Tarja
0

#68 Ja men det var väl mysigt! ^^ Vissa dagar behöver man kramar lite extra mycket!

Rexkanin
0

#113 Ja, den är lätt att förstå. Läser man instruktionsboken noga och testar sig fram så går det nog bra med alla kameror. :) Egentligen handlar det om vilka inställningar, vilken vinkel, vilket ljus mm. som gör en bild bra. :)
Men rekomenderar D3000 verkligen, den är inte så dyr heller. :D

#114 Haha, vet. xD

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

[h-malm]
0

Är hos mina kusiner ;)

Fridaaaa
0

Flizan, Albin,Alex och Tufsan önskar Glad 2 advent (som var igår) till er alla:D

Rexkanin
0

#4 Åt minstonde (Oj, vilket konstigt ord) till 150 :)

#42 Då blir jag 12,8 år då, och Karro blir 26,8 år! Haha…. :3

Längtar till fredag…

[ninnakm]
0

Kollar på ung och bortskämmd men Hanna ska du till skolan imorn? Du kan få glosorna av mig;)

Workingdog
0

#76 jag med ^^

/Mvh Jennifer

Onslow
0

Jag sitter och pluggar japanska suffix, någon som vill hjälpa mig? xD
Men ni vet "san" "chan" "kun" "sensei" "sama" "sempai" osv. ^^

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

riiffen
0

Jag fattar inte funktionen med chokladkalendrar *host* allt är liksom uppätet efter 6 dagar ..Tyst

hjartelyckanskaniner
0

#76 SUFFI:D

Mvh Emma

Fridaaaa
0

#80 här med haha xD

Onslow
0

#82 Ahwe! Vad söööt. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

riiffen
0

Min kanin får bara större och större dubbelhaka, men det är inte fett (tror jag) bara skinn… något man kan göra åt det?:( hon är kanske liiite överviktig oxå men inte mycket. Vädurskorsning & 3,5 kg..

hjartelyckanskaniner
0

#84 Kanske lite mkt eftersom hon är så pass liten och inte borde väga 3,5kg. bara ut och springa med henne:) Hon har anlag för hakpåse så det är säkert drf hon har det.

Mvh Emma

riiffen
0

Men vi är ute och springer hela tiden ju ^^ har henne i hagen ca 30 min per dag och i koppel 30 och hoppar 1-2 gånger i veckan, och hon får typ 3/4 dl RR/dag och grönsaker och hö, fattar inte hur hon då kan bli överviktig Obestämd

Zvintos
0

#86: Vissa blir i princip "tjocka på luft", så att säga.

riiffen
0

Oj, jag menar 2,5 kg, hehe Oskyldig

louise-ariel
0

Är grymt stolt på mina kelisar/hoppisar!!=D

Min syster tog med dom och tränade i stallet eftersom jag och Sanna ska hoppa med dom på deras julshow!

Dom hoppade direkt och var jätteduktiga!

Tyvärr var inte jag där!=(

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

riiffen
0

En fråga till: Är kaninen "tjock" om det är fett att "ta i" te.x på magen? och om dom inte har det, är dom för smala då? Tungan ute

Fridaaaa
0

#83 tack så mycket!:D

Sheltieliv
0

#90: Man ska kunna känna revbenen, men inte för mycket

Inaarah
0

**Nu är det bokat!
**Jag längtar. Åååh.

riiffen
0

#92 Ok:), tack
Ska snart gå och lägga mig, ska bara låta min morotspure till hamstern svalna så jag kan ge henne den och se klart på pensionärsjävlar^^

Fridaaaa
0

God natt alla! Känns som att feber kommer krypandes :(

hjartelyckanskaniner
0

#86 Syrran har samma problem. Men nu har hon bara smalnat av helt plötsligt men lägger på sig igen efter 1dl RR:) Suffi kan man ge 1 höstrå så lägger hon på sig en massa.

Jag tänkte väll det, blev nästan lite rädd:P För 3,5kg är påtok för mkt för en sådan liten kanin:P Jag hade förstått det om hon var större än Suffi och kraftigt byggd för då väger de ju såklart mer.

Hur går det med hoppningen? Syrran sköter sig mycket bra nu! Inte alls en massa slarv och går igenom utan hoppar snyggt över men sen är hon ju så liten så hon tycker att lådorna är så läskiga så de kan hon gå igenom eller total krascha i. Men det är sådant man får träna på:) Alla kaniner är inte bra rakt igenom deras karriär på banan utan alla har svackor och detta är Bärets tid:) Hon tycker att hon är så sjukt snygg när hon ska värma upp och viftar på rumpan inför hanana men på banan så blir hon som förstenad. Hon vet inte vart hon ska ta väger och är överallt och ingenstanns. Men självförtroendet är något vi tränar väldigt mycket på:)

Mvh Emma

riiffen
0

#96 Ja så tjockis är hon tack och lov inte^^

Jag tycker att det går bra med hoppningen, ibland har hon lite för bråttom eller hur man ska säga och halvt kraschar igenom banan och river flera hinder, men då brukar jag sätta upp lite olika höjd på hindrena, te.x något 5 cm och något 15-20 cm så blir hon lite mer uppmärksam.:) Vissa dagar är ju bättre än andra oxå, ibland kan jag styra henne i princip hur som helst mellan hindrena och hon hoppar allt som kommer i hennes väg^^ men det går mer bra än dåligt eller hur man ska säga, hon är tyvärr lite för "fin" för snön så det går knappt att hoppa såhär års, hon ska bara tvätta sig hela tiden på tassarna xD

Men man märker att hon tycker det är kul att hoppa, när vi är klara brukar jag låta henne skutta runt lite hur hon vill och då blir det oftast mot hindrena igen x)

Workingdog
0

Usch jag vill bara gå och dö. Aldrig komma tillbaka till det här fucked up livet. Orkar inge mer. Varför ska det alltid bli såhär??
Trodde att det för en gångs skull skulle bli bra..

/Mvh Jennifer

hjartelyckanskaniner
0

#97 Duktig flicka!

Jo, men så är Suffi också:P Hon hatar snön.. Bäret tycker det är superkul och puttar på snön och gör glädjeskutt:P

Mvh Emma

Salladshataren
0

Jag vill ha ipad :(

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[h-malm]
0

#77 Såg lite sent med tack ändå :)! Kunde typ två glosor :P Hur gick provet? Skrattande

Westham
0

Seg :S  inget funkar idag.. jag kanske har slut på batterier?

MVH John

[ninnakm]
0

#101 sådär:p

riiffen
0

Imorgon har vi prov i franska, jag har pluggat JÄTTEMKT *host* På torsdag har vi fysikprov och på fredag matteprov och på måndag kemi läxförhör sen är skolan slut:D

Westham
0

Loggar ur tillsvidare..  kommer tillbaka när jag orkar.

Tiffany: Du vet varför :(

MVH John

Onslow
0

Usch John, hoppas det blir bättre snart! :(

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[h-malm]
0

#103 Haha f*n va han dissa dig när du räckte upp handen ! ! :P Jag hade lust att säga " Hålla e du blind eller, ninna har räckt upp handen i en kvart!!"
Vare svårt? ;(

hjartelyckanskaniner
0

#105 Jupp, jag vet och jag förstår dig!

Skriv via PM om du vill! Du vet att du alltid kan prata med mig:)

Mvh Emma

Rexkanin
0

Hmmm, har ide brist…
Ska göra en bild av Island. Har gjort en vulkan/berg men kommer inte på nåt mer….
Hjälp, någon? :o

[ninnakm]
0

#107 Ja vet! Han bara så ska jag gå i genom det här…han såg mej typ men brydde sig inte!:P Nja haha glömde bort vad gul hetteXD

pigelina
0

Jippi inte minusgrader idag så vattnet frös aldrig!Skrattande
Allt hö uppe var ju tyvärr slut istället så fick gå ner den långa vägen till mitt garage och hämta nytt hö i detta kalla väder, som tur behöver jag inte göra det på en vecka nu^^

Det är jobbigt att ha kaniner men det är det värt! (Y)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[h-malm]
0

#110 Haha :P  Men det var ju inte mycket att glömma bort va gul heter ;)

Mamma och lillasyster gör jul kola, luktar förfärligt gått! :D

[h-malm]
0

#12 gott

[h-malm]
0

oj nu blev det felSkäms #112 *gott

gaabriellaaa
0

och så har stanken från reningsverket i kvarntorp tagit sig till odensbacken, ca 1.5 mil bort! Det luktar .. en blandning mellan surströmming, kattpiss, lök och svett .. och juste, gammal korvstroganoff också. INTE MYSIGT.

Zvintos
0

#115: Vi kände stanken när vi var in till Marieberg igår.
Sambon tyckte det luktade kattpiss.
Jag tyckte det luktade som det brukar göra i hockeyomklädningsrum, dvs hockeysvett. *urk*
Oavsett så luktade det inte gott..

[ninnakm]
0

#112 men det va inte bara det men det va ju det typ som man ska kunnasx)

gaabriellaaa
0

#116 ja usch, men kände ni stanken i marieberg, då kan jag garantera att ni inte vill åka i sköllersta, URK! När jag varit på Marieberg i lördags hade lukten inte hunnit dit än men när vi åkte förbi Sköllersta trodde jag att jag skulle spy, tänk hur det luktar där NU då .. Nej det är hur äckligt som helst ju!

Sweetienin
0

#115 d

Stanken har kommit till Eskilstuna också. Det är inte fräscht. Det luktar verkligen kattpiss blandat med svett och korv.

Kram Johanna

[ninnakm]
0

Har en liten fråga angående kaniner och bananskal. Jag var precise ute och snyggade till Quit lite inför lördag, jag åt en banan och la sen bananskalet bredvid honom, tänkte inte mer på det…men helt plötsligt så ser jag hur han sitter och äter på det! Som om det vore en morot, eller något annat mumsigt, är det bra?:)

Zvintos
0

#120: Bananskal bör inte ges, av den enkla anledningen att det är väldigt besprutat.

[ninnakm]
0

#120 Okej, tack så mycket, då ska han inte få komma i närheten av det mer, men är det farligt? för han nu, han tog ju några tuggor?

[sstorm]
0

MVG på min labbrapport Cool

Tarja
0

#123 Wohoo, grattis Sannis! Du är så duktig så! :)

Usch, håller med ang. stanken, det luktar verkligen förfärligt..

Salladshataren
0

#124 Jag känner ingen stank ;D

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

[h-malm]
0

Jag är SÅÅ smart! :D Låste in mina nycklar i skåpet igår, så det var bara att knippsa upp det ")

louise-ariel
0

Jag kände också stanken idag i Sundbyberg!=S

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

Tarja
0

#125 Men du bor ju i Skåne Ida ;)

hjartelyckanskaniner
0

#128 Nu ska vi inte mobba Skåne tycker jag;) Dessutom bor Ida på en kogård så jag tror att hon känner en annan sorts stank;) haha. Jag bor precis utanför en ladugård så jag känner grispiss och sådant varje sommar. Inte någon trevlig lukt:P

Mvh Emma

[h-malm]
0

SkrattandeÄr stolt över min 5 åriga hane som har börjat äta hö!Skrattande

[ninnakm]
0

Har precise ridit, deg enda jag lyckats med idag…:(

Onslow
0

#129 Det är kuuuul att mobba Skåne :D

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

pigelina
0

Vad är det för lukt alla pratar om jag känner ingetSkrattande

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

hjartelyckanskaniner
0

#132 kul att mobba sthlm också och jag vinner alltid :D

Mvh Emma

[h-malm]
0

Dags för nytt klotterplank? :))

[h-malm]
0

Kan inte någon Medarbetare lägga ut statistiken på KIF? :)

Onslow
0

#134 Nä för vi är så smarta :D

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Workingdog
0

#134 Mobbar du sthlm ;o Nää ska man inte göra! Sthlm är Bäst!! Fast Tyresö är bättre o.O

/Mvh Jennifer

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer