Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2250 ggr
Svartasilverskon
0

hemlig julklapp säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

som rubriken lyder så säljer jag en stor hemlig julklapp som passar bra till kaniner pris är 25 + frakt? kan skickas med posten och schenker! passa på att köpa denna julklapp innan jul! Flört

Fridaaaa
0

hur mycket ligger frakten på?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kassy
0

Intresserad :D

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Svartasilverskon
0

kostar 65:- att skicka med schenker

så posten blir väll mkt dyrare så det är därför som jag tog priset för paketet lite billigare men det går att hämtas i västmanland/uppland.

Svartasilverskon
0

#2 vill du köpa det? eller bara intresserad? :)

Kassy
0

# 4 Vill köpa, men vet inte vad mina föräldrar anser om det ;)

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Svartasilverskon
0

#5 Okej men du kanske skulle diskutera med dom innan då! :)

moa88
0

vad är värdet på sakerna i paketet är det 25 kr eller är det mer/mindre?

Svartasilverskon
0

det är en sak i detta paket och det kostade mera än 25:-

Sussii92
0

Är lite intresserad men bor väldigt långt bort ;) haha är det fast frakt på 65 kr eller hur hög kan den bli till skåne? xD haha

Sedan undrar jag vad värdet ligger på eftersom paketet skulle kosta  90 + för mig att köpa :D kul med en överasking men ska helst va värt priset om man ska skicka :)

Men som sagt kul idé iaf :)

Svartasilverskon
0

det är fast frakt.

det kosta mellan 30-50kr