Välkommen Tiara!
Tiara (: <3
Idag skulle jag och pappa åka till Kungsbacka och hämta tillbacka Aioli, men hon hade dött av nån anledning :( r.i.p världens finaste kanin tjej <3
Så jennie (jenniebreen) frågade om jag ville ha Tiara istället som var lika go som Aioli. Och efter lite tänk sa jag ja! så jag och pappa åkte iallafall till Kungsbacka för att hämta en kanin :)
Nu sitter jag här hemma med Tiare en FÖR söt kanin! och hon är jätte snäll. Sitter o myser i knät och är inte som jeppe som är uper social och ska springa runt och titta på ALLT. utan hon kan sitta still i knät och njuta lite, UNDERBART! en sån kanin jag ville ha (:
heheh dock, ser det ut som han har en liten bebis mage (; Vet inte om hon är med ungar utan det får vänta o se, men troligen för hon e väldigt tjock och magen häger och den e bara tjock under inte på ryggen eller vad man ska säga hehe ah x)
Är iallafall jätte nöjd med henne och tror Jeppe kommer bli glad med lite kvinnobesök (:
Bilden fotad av Jennie kommer nya imorgon :)

Åh vad kul att höra att du trivs med henne och hon med dig <3
Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se
:D <3
Najjs!:D<3
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se