Vilken sötnos!
MVH John
#1: Klockren bild. ^^
Snart är vi upppe i 100 :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#2-3 Tack John och Ninni! 
#1 haha vilken söt liten cooling
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#1 Haha, cooling… 

Idag har varit en trött dag. Hade prov första mattelektionen, andra matten fick vi reda på det, eller nja inte alla. men han kollade igenom mitt bara och hade ett slarvfel -.- så kommer få MVG. Jag och min kompis typ somnade i soffan och är sjuk, förkyld,ont i halsen och känner mig hängig.. Men måste till skolan. KAN INTE missa ngt nu. det är på tok för mycket man missar när man är borta en dag…
Imorgon blir det matteprov!:( Har varit på träning med aron, gick väl okej, svåra övningar, men hon är så ung så det gick bra. Nu håller jag på att tagga till km i södertälje, måste ta hem det, när det är på hemma plan och allt:D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ajaj
MVH John
Vänliga Hälsningar Lina
Säg bara..Inte svensk tid mamma.. 20.00 japansk tid d òh!
MVH John
Man blir så trött på de som bara leker beservissar här inne på ifokus precis som om man själv skulle vara värdelös bara för att man har en annan åsikt och att den andra är så mycket bättre och har så mycket mer erfarenehet än vad jag har? Personen känner mig inte ens hur kan man påstå något sådant om man inte vet? Jag sa vad jag tyckte och de kunde mycket väl vara fel men så tror jag och därför gav jag det rådet men för det behöver man inte bete sig som man vet allt bäst punkt slut utan alla har vell rätt att säga vad man tycker och sen får man gärna visa hur det är om det visar sig att man har fel men man kan vell åtminstånde göra det på ett vänligt sätt och inte bara "jag vet mer än du och jag har mer erfarenhet än du så du har bara fel" ska man uttala sig om sådant om man inte vet fakta och säga så till en okänd person bara för att jag har min åsikt om hur jag tror det är? :S *suck*
Jag som trodde att denna sidan var tillför att hjälpa andra (ge råd tips? m.m.), diskutera saker som angår kaniner m.m. & lära känna andra med intresse för kaniner? Jag har alltid trott att alla var vänligt inställa här och visade positiv attityd och var villiga att hjälpa eller förklara på ett bra sätt om man förståt saker fel? Bygger inte denna sida på att man ska vara vänlig och hjälpa andra så blir man vänligt behandlad tillbaka eller har jag fått fel för mig?
Skit samma är så trött på dessa människor tänker inte lägga mer tid på dem som ändå inte vill mig väl ändå.
Till er andra: Godnatt allihopa :) Nu ska jag sova, plugget väntar imorgon inget man ser fram emot direkt men ska göras, hatar all stress i skolan just nu innan jul alla lärare har fått för sig att de måste hinna få med sitt prov i sitt ämne innan jul, inte konstigt att man blir halv galen xD
Godmorgon alla glada :D idag är jag glad iallafall :) Vad ska alla göra denna fredag då? :P
Ja det är ju fredag :) nya äventyr
MVH John
medarbetare på allergier.ifokus .
Snart ska jag till skolan. Men jag viiiiill inte. Jag skulle egentligen påöka in min essay om olja (som jag förövrigt inte kan uttala, det blir alltid ojla istället) men jag är inte klar med den. Jag har egentligen knappt börjat. Min lärare kommer inte vara glad på mig. Fast jag orkar inte bry mig.
Öä, nu ska jag försöka vara lite mer positiv, mina niner är söta ^^
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
#17 Ja fredagen för alltid med sig nya äventyr och man blir så glad för skolan är över för denna veckan :D
#18 Håller med, skolan är blöööö :P
#19 Ajaj då är det bäst att du håller dig undan från läraren då så mycket du kan :P haha ja ninerna gör en alltid glad och positiv så det får jag också tänka på dem under hela skoldagen så håller man sig glad iaf :)
Idag blir Kent-kullen hela 5 månader! Grattis Qepta's livrädd med stil och qepta's sundance kid!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Vi är på något "föreläsning" som inte är någon föreläsning? Jag är trött, hungrig och har jättetråkigt -.- kan dagen bli sämre? Jag hatar föreläsningar för jag somnar på de (a) ett tecken på att föreläsaren är dålig, haha. 9 utav 10 föreläsningar har jag somnat på, haha.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#22 hahahah inte bra :P du får ta med dig godis eller något till föreläsningarna så du får lite energi så du inte somnar :D jag somnade på min matte lektion igår min lärare hade en härledning i en timme *zzz* min hjärna ville inte samarbeta efter 20 minuter så orkade inte mer då men som tur tog min lärare inte illa upp iaf :)
Kul 2 jobbarkompisar sa att dom mått dåligt och haft racerbajs hela dagen och hela kvällen igå .. fan varför går dom inte hem då!! Nä smitta ner alla andra gör det…suck idioter!
MVH John
#23 Godis är onyttigt;) Jag ska gå ner en massa i vikt till sommaren så inte bra med godis då;) Fast jag unnade mig lite donken mat idag, haha
Mvh Emma

Är hemma nu :D Fick sluta en timme tidigare så slutade 12.50. Vi hade idrott och då hade vi handboll :D Stod i mål eftersom jag var målvakt förut. Fick till några bra räddningar iaf :P haha men sen skjuter Ralle en boll rätt på typ min hals. Blir helt röd där xd haha
#25 glömderu bort att du ska prata i telefon med mig också? ):
Kram Johanna
Det var inte såhär jag ville att det skulle bli. Men jag anade ändå att det skulle vi så, och så blev det. Egentligen borde jag väl vara ledsen, men jag är bara tom.
#28 Nej, såklart inte! Hela natten sa vi va?
#29 japp, heeeela natten!
Kram Johanna
Fick tillbaka stamtavlorna jag skickat för stambokföring idag:D
// Hanna
Äntligen fredag! Nu ska jag baka kola och chokladcrisp! 
FFFRRRREEEDDDAAAGGGSSSMMMYYYYYYSSS!!!!! :D:D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Här ska nördas Sims 3 heeeeeela helgeeeeen! :D
Vänliga Hälsningar Lina
#34 ooh det vill ja oxå prova spela(a)
// Hanna
#34 Haha, då har vi samma planer !! 

jag är tröööttt. Tränade med Flamman och Geisha, Båda var jätte duktiga :d Fast geisha skippade gärna det sista hindret för precis innan det kom sängen som hon ville upp i o.O Och Flamman SVÄNGDE INTE UT :D hon tog alla hinder och rev inte. Svängde inte ut från banan en enda gång :D:D
Magsjuk! Jag visste det … :( tack #24
MVH John
#35 Sims 3 in my <3
#35 Hehehe, har alla Sims 2 och alla expansioner till Sims 3! Vadå Simsnörd? (aa')
Vänliga Hälsningar Lina
Bara jag som aldrig spelar sims?:P
#40 Jaa! xD
#40 Nope:P dåligt spel enligt mig;)
Mvh Emma
Sims är ea-games sämsta spel serie.
MVH John

#40 nope. :P Jag gjorde det förut fast inte längre :P
Är det bara jag som tycker sims 3 suger och att sims 2 är bättre? xd
Sitter och borstar lilla Hurran i knät, han bara njuter 
Haha då va det inte bara jag:D
#44 Ingen aning, för jag har bara spelat 2 hos en kompis för länge sen, det är det enda jag spelat:P

#46 haha, jag har typ alla sims 2, någonstans haha vet inte vart dom är. Sedan sims 3 men 2an är roligare, då hade man lixom djur, ikea, hm och allt :P haha
#47 Aa det kommer jag i håg att man hade djur!:D Fast dom va ju rätt fula där måste jag säga, eller riktigt overkliga!
Jag kommer ihåg när jag och en kompis var typ 8-9 (känns som eeeeeevigheter sedan!) och hon bara "Nu spelar vi sims :DD" och jag bara "Neeeeeej! Då går jag!". Jag har aldrig gillat Sims. Jag har gillat spel där man måste använda huvudet (hahaha). Typ mattespel, något fiskspel som jag inte kommer på namnet på var mina favvo spel:P
Mvh Emma
åå kan ingen ändra storleken på min bild, så den täcker hela avatarytan?:)
#50 Skicka den till mig på pm så fixar jag det :)
#51 Tack så jätte mycket!:D
#52 Ingen orsak Linnea!
De e dags för fredagsmys… = plugga, rida, fixa kaniner för utställning imorn :)
Ingen som vill svara på min tråd? :(
Min hemsida! Heter den..
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Jag vill inte ta det här beslutet. Jag orkar inte det. Jag trodde aldrig att det skulle bli såhär. ):
Kram Johanna
ÄNTLIGEN, är kolorna klara! 
#56 Men du, det BEHÖVER ju inte vara så. Och om det är så så åker jag till dig!
#58 men det kan ju vara så. Det är mest troligt att det är så ju. Och jag vet inte vad jag gör då.
Kram Johanna

VARFÖR kan jag relatera till 99% av alla låtar jag hör? Dåliga som bra, kan relatera till typ alla!! Min kusin kollade på Hannah Montana, hörde 2 låtar. Var tvungen att söka på dom sen. Fy.. Ena låten tänker jag direkt på min kompis och Fiona. Den andra direkt på Ludde, Fiona, Kiara! ;( Seriöst. Och det här. den är nästan värst. Egengjord video men börjar gråta varje gång jag ser den eller hör låten!
Äntilgen har jag packat klart till Järbo!!
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Fick sluta 1 timme och tio minuter tidigare idag :D Var hemma en halvtimme, tog ut kaniner och sen har jag vart på stan sen dess. Har köpt stampe pellets, vattenflaska, en matskål, en fetingstor säck med foder morötter, höhäck, hårfärg, eclipse och lite annat ;)
Asså hatar en djuraffär i södertälje, det var 9 kaniner och 1 marsvin där som bodde utspritt i bara 4 såna där inneburar(!) Kaninerna ser verkligen helt borta ut, ligger bara på botten och andas.. i en 1 meters bur bodde det 3 kaniner !!! Tycker så synd om stackarna!! 
Och nu är Chokladcrispen klara! 
Lycka till i morn lollo! Hälsa gänget från mig ;)
MVH John
Har min fangirl-timme nu. Ohno Satoshi för tillfället. Åh-herre-min-gud-han-är-så-snygg-<3
Vänliga Hälsningar Lina
#62 Va också där i tisdags, började typ grina, alla låg och flämtade och ja det va hemskt att se! Dom där fåglarna låter ju konstant!:(
ÄÄntligen kom mina vinterskor! (eller äntligen..beställde dom i söndags:)
#66 Ja, usch inte ser dom lyckliga ut iallafall :/ Kommer ihåg när vi sa att vi skulle köpa alla kaniner och låta dom springa ute och äta gräs.. Och när vi snacka med dom där politikerna och sa att djuraffären plågade sina djur.. Och det blir bara värre och värre tycker jag :'(
Tackar , tackar John!
Ska hälsa!=)
M.v.h. Louise
Idag släpps Eclipse på dvd och blu-ray!
Och den står självklart på önseklistan!
#69 ooh är det idag?:D Måste åka och köpa den imoron då;)
// Hanna
#67 Ja gud! Jag hade sån j*vla lust att gå fram till den där killen som fullständigt skiter i djuren där rent ut sagt och fråga varför kaninerna har smuttsigt vatten, 2 st i liten bur (det va 3 i nån också), varför dom har gnagarblandning och bor i samma rum som fåglarna! Vi borde gå dit och klaga!:(
#70 Japp! 3 december är det! 
#69 och #70
Köpte den idag :D!
#73 Åh vad kul! Mina föräldrar vet att jag älskar Twilight så jag hoppas att jag får den i julklapp, men annars så fyller jag år i mars, så om det inte blir en julklapp kanske det blir en födelsedagspresent! 
#69 Aa köpte den direkt idag! Bästa filmen seriöst i världen, satt och grät under hela filmen på bio för den va så bra!:)
#74 Hahah jag och min mamma ska nörda i kväll:P Hon är mer galen än jag, läste ut alla böcker på en månad.. Och jag orkar faktist inte läsa sista, den är ju så jäkla tjock! :P

#75 BD kommer vara såååååå mycket bättre :D har läst den på svenska 8 ggr, nu läser jag den på engelska :P har sett alla filmer 8-10 ggr och läst böckerna lika många gånger :P
Jag har läst alla böcker på svenska 2 ggr, varje bok. Och på engelska alla böcker en gång.
Jo, jag vet, BD kommer bli BÄST!
#77 Ja precise samma för mig, läst böckerna 1000 ggr, twilight va bäst, sen kom NM den ägde ju ut, sen kom Eclipcse den va den bästa jag någonsin sätt! Så jag har så stora förväntningar på BD!:D Men det är ingen tvekan den kommer äga ut alla filmer!:P

#78 haha vad lite ^^ fast okej jag kanske är överdriven menmen, juste har läst bree tanners andra liv, 3 eller 4 ggr också xD hahaha men äääälskar dom. Just nu är jag på BD på engelska, är då Denaliklanen har kommit till Cullens och sett Renesmee och allt :)
#71 Ja verkligen! Men det har blivit bättre med en sak, och det är att burarna är rena nu.. det är säkert för han anställer små flickor hela tiden, som han använder som betjänter :/ Idag sa han till en tjej som jobbar där: Gå ner och köp en kaffe till mig, och en läsk.
Hahah och dvärgvädur stog det på alla burar…:P det var förtusan lejonhuvade och angora också, tilloch med jag fattade det.. ") i en kaninbur var det typ ett litet mushus, som kaninerna ska använda till vad (?) krypa in i dörren som är lika stor som kaninens nos??
Bara jag som verkligen, VERKLIGEN hatar Twilight?
Åh nej, lilla svaga Bella klarar ingenting själv och måste bli räddad av stoooora, staaaarka Edward.
Vänliga Hälsningar Lina
BD kommer äga ut världen!! Hoppas verkligen man får se henne gravid och få Renesmee och allt :d Älskar bebisar<33
#80 Vadå lite? Jag har bara inte hunnit läsa böckerna 1000 ggr än.
Men jag ska nog snart läsa The Short Second Life Of Bree Tanner.

#83 jaaa, det är ju bra att det blir 2 filmer :D då får man se mer. Men kommer få panik när del 1 slutar, den kanske kommer sluta typ att hon säger Renesmee eller att hon öppnar sina klarröda ögon som vampyr. Eller det är vad många (inkl. jag) tror.. Gaah kommer få panik då, och lixom vänta ett helt år till ;O
#81 Jag Alltid rea också, eller ja det står ju typ "struket 450 och istället 250" frgade en gång vad man får med han ba vadå man får inte med något! Ja dvv på alla, det va ju lejonhuvade och korsningar och angnora:P Ingen koll kan man ju säga att han har:)
#85 Kommer den säljas i två olika filmer??! "/

#84 menade inget illa? JAG tycker bara det är lite, men det skrev jag ju att det kanske är för att jag är överdriven och läst dom typ 10 ggr??

87, jaa. första delen har premiär nov. 2011 andra delen nov. 2012. :)
#88 Okej..
Spoila inte nu.. har inte läst böckerna
MVH John
#85 Jag med! Kommer aldrig kunna vänta, kommer bli helt panikslagen eller nått!:O
#89 `FAN VA DÅLIGT! DÅ KOMMER MAN JU INTE KUNNA VÄNTA!!
#91 Va? Haha du måste läsa dom annars missar du något, du kommer inte ångra dig!:P
#91 förstår det :P Vuxna män brukar nog inte vara så där jätte intresserade av förälskade vampyrer :P Som min pappa och morfar fick lite damp på mig och min mamma när vi snackade om vampyrer en hel vecka när vi seglade i sommras XD

Snape Snape Severus SNape, DUMBLEDORE, snape snape severus snape, DUMBLEDORE!
Hahaha, den är fett kuul!
Har gett alla djuren mat nu:)
Har läst alla böcker 4 gånger utom BD har läst den typ 10 xD och Bree tanner boken (långt jobbigt namn xD) har jag bara läst typ 2 tycker inte den är så bra(a)
Har precis varit ute och matat alla djuren!
M.v.h. Louise
100
M.v.h. Louise
KYAAAAA~
Vänliga Hälsningar Lina