Leksaker för kaniner
Hej
vad har ni för leksaker för era kaniner?
pok
Som jag sa innan t.ex:
Pinnar (alltid uppsakattat)
Bollar (Finns sådana man lägger godis i)
Toarulle som man stänger i kanterna och lägger godis i
En handuk man hänger över kanten som de kan busa med eller på marken att gräva i :)
ja du det finns mycket roliga leksaker som jag sa i förra tråden :)
Lägg lite godis/pellets i en sjal! Kaninen kan böka runt där och leta godis :)
Observera att du inte kan ta en typ jättefin sjal etc. Du kan istället ta tyg som inte är farligt, sjal som du inte är rädd om. :)
Bara en vanlig toarulle uppskatas här hemma!=)
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Jag har massor av leksaker till mina kaniner! Kolla min blogg under "träning och aktivering" om du vill. 

Mina har en godisboll :)
Är det inte farligt om de tuggar på toarullen eller sjalen??
# 6 Toarullar och vanliga pappkartoner är inte farligt om dom tuggar på 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#6 Man märker om kaninen bara tuggar på kartongen/tyget eller faktiskt äter det. ;)
Vänliga Hälsningar Lina
#6 Att tugga på det är inte farligt. Men man ska ju försöka undvika att kaninen äter på det :)
Jo de stämmer ju, jag tror att mina kommer att äta upp hela, dom är så busiga så!
Mina kaniner har stora grenar att tugga på och varsin innebandyboll fyllda med godis, löv eller gräs.
Jag ska prova att ge dem en toarulle med godis i! :)

kul tråd ! 
Min kanin har en metallspiral som hänger i taket med något gott i.
Mvh Ellenfyrkant
#12 Som en höboll? :)

#13 Gissar det, fast jag tycker den är på tok för liten att ha hö bara där så hos mig är det en godisboll och höet finns i höhäck och på hustaket. 
Mvh Ellenfyrkant
Jag har rätt många olika. Tunnlar, tex kattunnlar, eller rör av olika slag, bollar, vanliga bollar, tex bandy, tennisbollar eller ute i hagen så får dom fotbollar som vi har mycket av här hemma. Godisbollar, pinnar och andra leksaker!
Just det, tunnlar har jag också!