Omplaceras: 2 rexkaniner
Har två vuxna rexkaniner här hemma som söker nytt hem!
Kanin 1: En vuxen hona född 07-08. Svart dalmatiner till färgen. Hjördis som jag kallar henne är en jättesnäll hona som älskar uppmärksamhet och kel. Kan verka sur i buren, men skulle aldrig bitas! Har inte fått någon kull! Hon är importerad från Tyskland och har stamtavla. Hemmet viktigare än priset, men vill ha 100 kr för henne (En symbolisk summa!) Gå in på hemsidan eller mejla för att se bilder.
Kanin 2: En vuxen hane född 09. Svart dalmatiner han med. Agent kallar jag honom. Kelsjukare kanin får man leta efter! Han är helt sjukt underbar! Älskar uppmärksamhet och att bli kliad på huvudet är hur skönt som helst tycker han! Sprattlar inte. Matglad lite kille. Han är importerad från Danmark. Fått en tidigare kull, jättefina ungar! Samma här så är hemmet viktigare än priset, men vill även ha 100 kr för honom (symbolisk summa)
Båda kaninerna finns i Uppsala, men de kan levereras till Enköping, Västerås och Stockholm! Även via utställningar.
Gå in på hemsidan, under till salu för att se bilder på de: www.dragongarden.tk men du kan också PM:a eller maila mig på gustafsson-95@hotmail.com
Mvh Emma
PS. Agent på bilden, från i somras DS.
Har du någon färskare bild på Agent? :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#2 :) Är det bara som det ser ut eller har han hakpåse?
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#3 Han har en liten hakpåse
Han hade en pytteliten när han kom, men genom att han är matglad blev den lite större ;) Men han går ändå inte att ställa ut!
#4 Varför kan man inte ställa ut honom?:) Gud vad söta, lycka till med dom!
#5 Har försökt söka dispans på honom, men han Asp är bara alltbra konstig, haha! Så jag antar att jag får tillbaka stamtavlan. Han är endast märkt i ett öra, han är ju från Danmark. I Pet-klass går det alldeles utmärkt! =)
#6 Okej, snygg i alla fall!:)
#7 Snygg och så sjukt kelig! 
Varför får du inte dispans på honom?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Men var du tvungen, du är ute i fel tid. 

jag som just satt och sa ett par dagar sedan på fb att jag vill ha en dalmatiner rex dock vill jag ställa ut den kaninen mer än PET-klass. Men just nu kan jag inte ta en till kanin, har ont om plats tyvärr. Men de är så söta.
#9 Jag vet inte, frågar honom vad som ska kompletteras, får bara svar att allt. Jag menar, det är första gången jag skickar in till honom, och jag vet inte vad allt är. Vet ju inget om uppfödaren, men det kanske du har någon koll på?
Nja, vet bara vad uppfödaren heter. Vi var bara där och hämtade kaninerna.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin