Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2316 ggr
Likeabug
0

frigående BJ AKUT (S)

Pga familjeskäl måste jag akut ta hem familjens jack russel på obestämd tid. Detta gör att om elvis ska kunna vara kvar hos mig får han sitta inlåst då hunden avskyr smådjur. J

ag ser det då som ett bättre alternativ att han får flytta till någon som kan ha honom på ett tillfredsställande sätt. Detta är jobbigt, då jag verkligen tycker om honom. Det är akut, då jag måste ta hunden så fort det bara går.

**ELVIS
**5 månader, svart BJ hane. Han är supersocial, o vill alltid vara med. Han går bra på lådan. Han får med sig den mat han har kvar en hundkoja+ transportbur osv.

SNÄLLA, hör av er. Han finns i Blekinge/Skåne (på gränsen) Mejla för mer info+bild Blondini_p.i.m.p@hotmail.com

Rafflan
0

Det går inte att dela av så BJ:n har ett eget rum och hunden resten av huset/lägenheten?

zantana
0

Åhhh hade bara gubben velat ha en frigående hade jag nappat har dock fyra hundar men det hade gått vi har ganska stort hus

SUck typiskt .

kaningodis
0

Vad menar du med smådjur?

I detta fall så är det väl snarare så att det är hunden som är "smådjuret" med tanke på att det är en Bj och inte en liten kanin.

Hur som helst, lycka till!

Kastanjegårdens Kaniner

Likeabug
0

#1. Lägenheten är inte så pass stor. Plus att hunden blir tosig av luckten o han är ju jack russel och avlad för att ta väck sånt.. :/

#2 synd :( han är verkligen världens mysigaste.

#3 asså, alla djur som räknas som mindre än hund, vilket kaniner gör. sen storleken har inte så stor betydelse. Den hundrasen är ju framavlad råttjägare. och han har MKT av de generna i sig. Tyvärr.

Hade det gått att lösa på något sätt hade jag aldrig gjort av med honom. Men jag har funderat på ALLA olika vis, det kommer inte gå :( inte utan att antingen hund, kanin eller jag blir tokig…

[Kaninlycka]
0

Har du funderat på att söka foderhem till honom?

Det låter som att hunden inte är din egentligen, så trist att du ska behöva sälja din kanin för famliljens vovve…

Likeabug
0

det är min familjs, så ha när ju delvis min.

Jo, jag har funderat på det med. Men det känns osäkert med tanke på att jag inte har den blekaste aning om hur länge det rör sig om. Det kan ju vara flera år framöver.