Rest in peace Busen
Tårarna rinner ner för mina kinder och jag känner mig alldelse tom och kal. Jag kan inte fatta det, min älskade lilla plutt, bebis, lillkille, sötnos, min Busen finns inte mer… 
Jag älskar dig så otroligt mycket! Och nu är du borta, visst du fick ett långt och bra liv men jag är endå lika ledsen. Det gör ont i mitt hjärta bara jag tänker på dig.
När man kom med en morot blev du alldeles tokig (morot var din favorit grönsak och det tog knappt en minut så var de slut.), du stod och klängde dig mot burdörren när man skulle komma och hälsa på dig, när du var lös och du bara följde efter mig hela tiden, när du var i uteburen på sommaren och du började tokspringa runt så fort man kom, när du låg i mitt knä och sov, när man kliade dig i pannan, när jag skulle lära dig hoppa med hjälp av en morot men du bara sprang förbi. :P När du var yngre och var ute i sele såg man riktigt hur du njöt, när du blev äldre tog du det lite lugnare när du skuttade runt och när katten anföll dig en gång.Förra sommarn när du var i koppel och jag satt i gräset sprang du runt mig varv efter varv av ren lycka, när du precis hade kommit och var inne på vårt köksgol och gjorde glädjeskutt. :) Det är så jag minns dig. >333
När jag hade slutat skolan och mamma skulle hämta mig sa hon kolla i bakluckan. Och där satt världens sötaste lilla kanin, det var du. Jag älskar dig så oerhört mycket Busen och jag förstår inte vad jag ska gör utan dig. 
Om ett par år kommer jag och möter dig på de evigt gröna ängarna. Tills dess kommer jag att tänka på dig varje dag och tänka: snart Busen kommer jag. Jag kommer aldrig att glömma dig Busen!
Nu i slutet led jag när jag såg dig, du hade blivit så mager och trött och jag visste att du hade blivit gammal.
Rest in peace min älskade lilla vän.
Från din matte Olivia.

Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
R.I.P Beklagar verkligen!:( *styrkekram!* 
#3 Tack jag behöver verkligen det just nu. >3 Det känns bara som jag ska försvinna…
Jag känner mig så tom, jag kan inte fatta att min älskling inte finns mer.
#0 Förlorade precis min kanin busis också förstår dig detta är så himla hemskt :'( jag kan inte förstå varför detta måste hända </3 Rip busis och busen :'(
#4 Jag förstår precise hur det känns, har just förlorat två älskade kaniner, hemskt, går inte att beskriva, men du får tänka på att han har det bnra i kaninhimlen, med massa kompisar!
#5 Läste det. Det är så hemskt. :(
Det är så många kaniner som dött i år tycker jag. :( R.I.P <3
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
#8 Men min lillgrabb dog av ålder. :(

Beklagar :( Rip Busen. Min kanin dog också i år. den 1 november :(
#9 Hur gammal blev han? :(
#10 Tråkigt. :(
#11 Vi har inte något exakt födelsedatum på honom men han blev mellan 6,5 till 8,5 år. Men eftersom alla ska ha en födelsedag så fick han sin den 9/6-04.
Imorgon ska killen begravas. 
#12 Okej :'( Busis begravs också imorgon, kommer bli så hemskt
</3
Vila i frid Busen! Förstår hur jobbigt det är för dig Olivia! <3
Låter precis som min kanin Nisse, glad dygnet runt och bara älskar livet. Förstår inte hur jag ska klara mig när han inte finns mer, och han är 5 år nu!!! :(