Fredag 16 Mars
Ja, då är det Fredag igen, skönt :D
Vad ska ni hitta på ihelgen då?
Själv far jag som vanligt till stugan och kommer åter på Söndag. Men nu är ju Tina här så :)
Jaaa fredag :D :D :D Jätteglad! Nästa vecka har vi elevens val vecka :) inga prov inga läxor! Och ska vara med kompisar hela veckan :)
I helgen ska jag till min praoplats
Och presentera mej (och hoppas att jag får den!) .. antar att jag får den.. det lät som det när jag pratade med praohandledaren xD Och jag ska köpa skor :)

Ska precis som Malin gå till mig Praoplats idag, presentera mig och få lite info om när jag ska komma dit på måndag (då praon börjar). I helgen ska jag gå på bio med kompisarna & åka till stan :)

Äntligen fredag!!!!
Ikväll ska jag och Skruttan på friskhetskontroll hos veterinären!
I morgon ska jag på hopptävling och lämna över Skruttan till Karolina som ska se till att hon blir parad!
I morgon kväll ska vi bort på middag!
Jag har inga planer för söndagen!
Jaa, jag ska nog börja bygga på kaninburen i helgen :)

träffa min kompis samir imorron <3 (är inte ofta vi ses) och rida på söndag =)

Jag ska käka middag och kolla på film med min pojkvän och två kompisar ikväll. Imorrn ska jag bara slöa, göra lite läxor, gosa med ninisarna, och fixa klart mitt rum (måla lister och möblera) Och på söndag ska jag och några kompisar ha myskväll i nya rummet ;)

Jag ska mest ta det lugnt.. ;)

aa just det måste plugga häcken av mig 
jag ska ut och feeesa!! =) både idag och på lördag. sen får söndag bli en vilodag :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

#8 Just det ja, jag måste ju också plugga! =(

Här hemma blir det ridning i helgen. Har inte tränat med Cola något alls i veckan känns det som! Har just fått klartecken från stallägaren (han är en underbar liten gubbe <3) att jag får ha kanin i stallet, så nu blir det extra kanintjat hos mamma. ;P
Myskväll ikväll alltså, och så imorgon. Och hopptävling med kaninkompisarna på söndag. Kommer att gå skit, kaninerna har typ aldrig pallrat sig över ett hinder men är skitduktiga. Kameran ska självklart med! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Mja.. Inte mkt ;p Kanske ta mig till en hopptävling (den Frida ska på) men utan kanin då ;p Mst slappa ^^

Idag blir det bara slapp o mys med familjen :)
Imon vet jag inte, ska se om jag kan hitta på ngt med en kompis jag inte sett på länge. Sen på kvällen ska jag hem till en annan kompis ;D
Söndag vet jag inte, va med en kompis då med kanske ;D
Sen har jag APU i 2 veckor :)

#12 Ja, du måste dit och kolla på Uno och Karolina.. jag ska va där kl 10:00!
#14: Jodu, vi får se x) ÄR en bit :D Men ska försöka!
#9: Nej, nu gör du mig avundsjuk
Jag har inte festat på åratal! Stackars mig ;p Får börja gå till "huset" eller något :P
Huset är en ungdomsgård ^^

På lördag blir det kalas och på söndag ska jag hämta hem min lilla Aniza 
#10.hihih! jaa gör det! 

#18 Usch, jättetrist att plugg juu! ;(
#19..hihi.. nä det gillar jag inte heller! usch..
nä nu ska jag göra mig iordning, duscha, sminka mig, fixa håret och välja kläder. sen ska jag till min kompis sandra som har förfest! och sen ska vi till starshine (ett uteställe) och kommer inte hem fören vid tre! ahh härligt! 

PLUGGA PÅ HELGEN? skulle aldrig falla mig in xD haha, å andra sidan har jag rätt lätt för mig så jag ska inte klaga (a). men jag ska också på tävlingen imorgon. fota massor, fixa hemsidan, och grejja >__<

nej det är verkligen tråkigt o plugga på hlgerna , men ibland måste man- tyvärr >.<
lördag (idag) har jag mest suttigt vid datorn, min kompis sov över tills idag och åkte hem dis två tiden. sen har jag tagit hand om djuran förstås. Imorgon ska jag på hundutställning och kolla på freesyle tävling…

Nu är det Söndag och hoppas att alla har haft det bra :)
Den jäkla praoplaten:( Jag var där ida.. men praohandledaren var inte där!! :/ Så får väl åka dit typ på tisda.. men det är försent då :(