Någon från örebro?
hej
vill testa att åka o hoppa med mina kaniner och har tänkt börja med 2st. 1 hona på snart 2år och 1 hona på 6år.
vilka klasser finns det och hur hittar man tävlingar?
fick tips? av en annan om en hemsida men jag hitta inget om när o vart tävlingarna är.
vad ska man tänka på att ta med till en tävling mer än en kanin och sele så klart? haha
och måste man vara medlämm o vad kostar det att vara med?
och hur anmäler man sig?
är inte så duktig på det hära med kaninhoppning:) men vill lära mig hehe
kram //sandra
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
I KU - KaninUppfödaren (tidning) som alla medlemar i SKAF får står det när, var och hur du anmäler till tävlingen. 
För att bli medlem i SKAF går du in på Skaf.info
Mvh Cicci
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Annars kan du kolla om det finns några tävlingar nära inom Sveriges kaninhopapres riksförbund. :) Örebro har en egen klubb vet jag! Gå in på Örebros kaninhoppare för mer info: http://olkh.skhrf.com/
mm men var inne på örebros hemsida men jag e så dum så fatta inget typ haha
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
sedan finns ju också örebrohopparna där jag tävlar :) www.orebrohopparna.com Du måste vara medlem för att tävla men jag tror man får tävla en tävling utan att vara medlem :) 25kr/per kanin kostar det varje tävling. Om du går in på Kaninhoppning.ifokus.se så finns det en artikel om vad som kan vara bra att ha med sig :)