Bästa stället
Vilket ställe är din kanins favorit-kliställe? x)
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Huvudet, typ mellen ögonen och nosen. Elr uppe på öronen, asså på öron-knutorna eller vad det heter (vädurar) och en gillar när man typ knådar öronen. ;p
Dom flästa av mina gillar mellan öronen, men en gillar under hakan och pannan, min dvv gillar precis bakom öronknotorna:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Min hona älskar arenan kliar/masserar hennes öron och kaninungen älskar när man kliar han på nosen, då lägger han huvudet på burplastbottens kant och somnar, sp tycker han om att få öronen masserade.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Min hane gillar när man masserar öronen, kliar på öronen, eller kliar på pannan :D
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
På nacken och kinderna. :)
Vänliga Hälsningar Lina
Pannan och kinderna :)

Pannan :P
//Ellen
mellan och runt öronen:)
Min hane älskar att bli kliad på rumpan, speciellt på låret eller vad man ska kalla det. Han är en knäpp liten kanin, jag vet. 
Min hona älskar att bli kliad bakom öronen.
min kanin älskar att bli kliad från nosen till mellan öronen då lägger han huvet på burkanten och blundar :)
Alla mina niner har olika:) Cookie älskar överallt! Cassandra älskar kinden, Quit med och pannan, Kenzo älskar pannan och bakom öronen, Zlatan överallt och Gucci pannan
På nosryggen älskar alla mina att bli kliade