Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1637 ggr
Julia-H
0

bildtråd

hej:)! nu är jag väldigt nyfiken på att se rysstecknade kaniner i alla reser och variationer :)!

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

Jenniebreen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En Omplacering kanin som jag fick in i sommras var rysstecknad hermelin/dvv

www.jenniebreen.dinstudio.se

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

LMTninis
0

Vitnos; Blå Rysstecknad :)

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥

~ Blogg: Laoop.tk
~ Hemsida: Laoop.weebly.com

Jenniebreen
0
#3 hur gör man för att infoga bilden direkt i inlägget? :O (är ny här) och när jag infogar kommer den bara i en liten ruta :/

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jeppo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Jennie, du laddar upp bilden som vanligt, sen går du in på tråden och öppnar bilden stort. sen klickar du på bilden och kopierar den, sen går du tillbaka till ditt inlägg och trycker på hantera inlägg, och klistarar in bilden :) sen bara att spara

så här bilr det :

Jenniebreen
0

Kanon tack sara! :)

Jeppo
0

#6 ingen orsak :D!

Visa nu massa fina bilder på rysstecknade kaniner!! :D

[h-malm]
0

#5 Men man får väl inte göra så om man inte har ifokus+ ??

Jeppo
0

#8 jo alla kan göra så :)