Dvärghare eller Belgisk hare xD Drömmer om att föda upp sådana när jag blir äldre, ellre har mer tid.

#1 - Hehe, okej.

REXAR I ALLA DESS FÄRGER!!!!

Belgisk jätte, dvärgvädur, hermelin tycker jag mest om :)

Fransk vädur måste jag nog säga ;) I färgen järngrå <3
holländare gillar jag :)
Jag gillar mest högresta (har)korsningar med uppåtstående öron. Något vackrare finns inte :) Men måste man välja någon ras så är det väl dvärghare, belgisk hare, ryss och holländare.

#3 - Haha, jo. Jag älskar också löwen<3 Pussar gumms[v]

#4 - okej. ^_^

#5 - kul att höra att så många gillar belgiska kaniner ^^

#6 - Dom är söta xD

(till alla) > Det var många olika, fast belgiska kaniner verkar mkt populära ;) Själv älskaaar jag Dvärgvädurar, Löwen(lejonhuvade) & Hermeliner mest ;D Men om jag var tvungen att välja, så hade jag valt Löwen ^^,
En favorit hos mig kanske man kan se om man besöker mig ; Dvärgväduren! I bra storlek och helt underbara i tempramentet och deras söta utseende är inte ett minus precis ^^
Alla mina kaniner hemma är vädurskorsningar/ dvärgvädurar.
Gillar även Belgisk hare, har jue en sådan korsning, som är vädur/belgisk hare. Är jätte nöjd. ^^
Dvärgvädurar och belgiska jättar är mina favoriter! Min dvärgvädur och bj skiljer i princip inget i temperamentet, enbart storleken. 

Jag älskar Belgiska jättar och dvärgvädurar. :)
Dvärgvädur är helt klart min favorit! De är ofta lugna till temperamentet, visst, det kanske är olika men iafl de vi har och har haft!:) Och så är de så söta, med hängande öron<3
Tycker också om Löwen, de är så söta med manen kring huvudet.
BJ, Holländare och Hermelin tkr jag också om:)
Ojj, det blev ganska många, men aja, det är iafl mina favoriter^^ :P
Bild; Niike, dvv-korsning<3

han ser så förvånad ut på den bilden :P :)
Dvärghare och Belgisk hare!
ÄLSKAR HARARNA 
Visserligen kan de vara relativt envisa och starka men men.. man kan inte rå för det man själv älskar :P
Föder förövrigt upp dessa raser :P
#20: Jag älskar också harar xD Deras kroppsform är så.. fin xD Och deras temprament!
Sen undrar jag vart du bor? =) Är nämligen på jakt efter en dvärghare eller en Belgisk hare till i vår/höst (nästa var isåfall :P)

(till alla) > Det var otroligt va många som gillar belgisk jätte ^^ Dvv är mkt populära dom jöu, mkt mkt söta x)
Jag bor i Stockholm (nacka)
har kullar på gång och kommer garaneterat att ha bebbar i april (båda raserna)
#23: Spännande =) Hemsida?

# 19, ja men han älskar att bli fotad X)
jag älskar beligiska jättar.. men har själv en dvv! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag älskar typ alla x'D
Dvärgvädur, Löwen, Belgiskjätte, Belgiskhare, Rex.. osv.. :'D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#27 - Älskar typ också alla xD Älskar KANINER XD

Hermelin i färget Tan <3 Är helkär ! :)
Lejonkaniner är så otroligt vackra med sina manar :D
Dvärgvädurar ser så härligt busiga ut :D
Harar av alla dess slag är så högresta och ser stolta ut!
Gillar met de lite mindre raserna ;) Som ni ser ;P

#29 - Jag gillar också fasktiskt lite mindre raser, fast ändå gillar jag alla, för dom är så söta ^_^
Min hemsda är www.honeybees.kaniner.se