sorg...
jag hade ju parat mina 2 rexpälsade honor för ca en månad sen och morse hade mocca ryckt päls så jag var glad men när jag kom hem på em från stan var alla ihjälfrusna och jag bröt ihop, var väl för kallt ändå då… suck.. ska jag para om då direkt för hennes skull eller hur ska jag tänka? Den andra honan går ev tom, vi får se!
Nästa gång ska jag se till att detta ej kan och får hända. Det var 5 fina ungar, det var så hemskt!
Nej vad tråkigt! *tröstkramar*
Usch vad hemskt! :(
Det värsta som finns är att ungar som knappt har kommit igång med livet dör. 
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Trist så trist. :(
MVH John
!
Jag skulle vänta lite att para om henne, men jag är inte så bra på sånt så fråga nån annan ;)
Jag skulle vänta eftersom det blir så kallt på vintern för ungarna
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

aww stackars! :(
Tack alla… men jag tänker i så fall ha dem varmare, men ej byta för mycket grader såklart, men i ett varmbonat hus med några plus och en bättre bolåda då, nu hade hon bara en spec del av buren och det var nog för stort, har ju klarat alla ungar innan så detta är ett hårt slag!
Tröstkramar!
Bättre lycka nästa gång …!
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Tack alla för omtanke o tröst!! Idag är hon omparad, var väldigt villig och är nu i varmare utrymme i bra bur!
Håller tummar och tassar på att det blev en PARNING! :D Rexpälsade är ju för söta! :D