Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1416 ggr
myriis
0

Låsta trådar

Nu ikväll har flera trådar låst,tre stycken.

Vet inte riktigt om jag håller med om att alla ska låsas. För liksom. Det kan inte bara glömmas om man säger så? :P

twinnie
0

Det spårade ut totalt, så jag tycker det var bra gjort av Kajsa ..

myriis
0

Har sett värre.

Nej, men jag kan gå med på att hon låste trådarna förutom den "försäljning av kanier" för där började det faktiskt gå framåt

KajsaM
0

Alla har spårat ut och en del brytit mot Skrivregler. Bråk får ni ta via Pm. Det ska inte andra få lida för.

Kajsa, Som låste alla trådar

Tribe
0

Varför tillåta att man skriver bråk i PM ? De borde vara förbjudet också .

KajsaM
0

Man ska hålla sig till skrivreglarna. Men om 2 bråkar ska inte alla andra få lida.

Vilka tyckte ni att jag ska låsa upp?

twinnie
0

Tycker vi ska låta dem vara låsta. Och helt enkelt lägga det bakom oss!

myriis
0

Försäljning av kaniner :P

KajsaM
0

Kan du säga varför?

Tribe
0

Försäljning av kanine**

Motevering till försäljning av kaniner:
**Jag vill att vi ska diskutera tills vi kan avsluta den när vi kommit fram till rätt saker.

Elina.
0

Jag tror inte resten lider av pajkastning mellan ett fåtal personer, men frågan är ju vad det är för vits med det. Dock är det ju ofta folk som står på fel sida om vägen som startar pajkastningen och vägrar medge att man nu råkade ha fel. Dock borde väl folk få tala till rätta så det inte blir några missförstånd?

myriis
0

Jag är inte den personen som bara avslutar en disskution och sen är allt bra igen. Funkar itne så -.- . Försäljnign av kaniner börjar bli bättre, tycker jag. Och det är väldigt svårt att reda ut via PM eftersom då måste man pm_a alla som varit med i dissutionen och vill vara med.

KajsaM
0

Okej, är lite trött efter att ha åkt bil i X antal timmar. Öppnar två av dom på pröv. Men kom ihåg reglerna! :)

KvirrZ
0

Tycker att alla ska inse att man inte kan lägga in personers kunnighet i fack som "kelkaninägare" och "tävlingskaninägare".

Man kan lära sig på olika sätt, man kan lära sig saker från annat kaninkunnigt folk även om man inte hoppar med sin kanin och vissa lär sig mer på det sättet. Det beror på hur man vill lära sig också.

Allas kaniner är just kaniner och ska skötas så vare sig man vill tävla eller inte.

- Mvh Emma

KajsaM
0

Nu då jag har låst upp skriver ni ändå inte (?)

Tindrah
0

tycker dom ska vara låsta.. men nu orkar ja ändå inte vara kvar på iFokus.. fattar inte varför vissa personer tvunget måste förstöra och trycka ner andra.. Men bra att ni låser upp dom så kan dom fortsätta o prata om mig o kaninerna, kmr inte hitta ngn köpare här iaf då vissa tvunget måste förstöra för mig.. och då Försäljning av kaniner gjordes endast för att på något sätt irritera och trycka ner mig så ser jag inte varför det ska vara öppet. visst man kan säga vad man tycker men man får tänka på andra människors känslor

myriis
0

#15: Mitt motto: Jag är vänlig mot dem som är vänliga mot mig.

mandymoo
0

Ja jag har läst o tycker - ha dom låsta… det är du som bestämmer vad du tolerar o inte på sajten.. o det här var vad jag tyckte över gränsen för vad du ska tolerera, spelar ingen roll om du öppnar dom för ingen kommer att bli eniga ialla fall…… ha dom låsta

/Anette

KajsaM
0

Har råd frågat mig lite och nu innan jag går till sängs så låser jag Försäljning av kaniner.

myriis
0

#18: Egentligen är det väl bara upp till dig, Tina och Lotta vad som ska låsas?!

KajsaM
0

#18 Efter som att jag har varit ensam så kunde jag inte fråga nån av dom så det blev det en annan. :)

Jojsan
0

vet ni… på sista tiden har kanin.ifokus blivit… ja… asså förut, då var alla superschyssta mot varandra och alla hjälpte varandra om de hade problem… men nu på sista tiden har det inte varit lika kul att gå in på kanin.ifokus…. alla är inte lika trevliga mot varandra längre.. :( stämningen har liksom blivit sämre… det blev så då flera medlemmar kom in… hoppas det blir bättre stämmning, som det var förut…

kanin
0

Ja det får vi hoppas.

Tribe
0

Somsagt, det är pga av Kajsa. Hon klarar inte av så här många medlemmar ensam. Tycker att Mathilda_91 (elr vad hon heter) och Elina ska gå med som crewar, och hjälpa Kajsa_

Tribe
0

Två medlemmar har slutat skriva här och börjat skriva på www.kanin-net.nu, Där de e mer trevligt och bättre crew.

SaraB
0

#21 håller med dej!!

SaraB
0

Alltså det känns som om många här på kanin iFokus har flippat ur totalt..? Fot i munnnen

Bobbi
0

#23 men det är nog inte medlemsantalet eller hur många Medarbetare det är som gör att sajten är trevlig. Det är ju medlemmarna som ska vara snälla mot varandra. Inget blir ju roligare och snällare av att Medarbetare är tvugna att säga ifrån hela tiden. Så jag tycker att det är alla medlemmar som ska tänka på vad dom skriver istället för att säga att medarbetarna inte klarar av det. Och om man ser att det är otrevliga saker som skrivs så kan man nog som vanlig medlem säga till att alla ska tänka lite på vad dom skriver. Alltså att alla hjälps till så att det är snäll kul o skoj att vara här

SaraB
0

Du har rätt Bobby!

KvirrZ
0

Tribe- Sluta klaga på kanin i fokus crew! Det är inte dom som har ansvaret för att du ska skriva snällt, visst de kan låsa men det är du själv och alla andra som kan välja att skriva något annat! Du kan inte bara skylla på Kajsa, inte hennes fel.

- Mvh Emma

senna
0

håller med KvirrZ !

Stj3rnfallet
0

Jag med!

Tribe
0

Om jag skulle hålla på så här på en annan sida skulle jag blivit borttagen, men vissa har jue ingen koll på regler mm ..

[Quellii]
0

#32 - Men varför "hålla på" då? Respektera reglerna själv, och skapa en trevlig sajt!

KajsaM
0

Just nu är jag ensam, och det kan jag inte göra någotting åt. Kontakta Lotta eller Tina om det. Men om alla är trevliga med varann så kan vi nog få tillbaka stämningen :) Eller hur?

KvirrZ
0

#33 håller med dig, om man sköter sig så behöver man ju inte bli avstängd. :P

- Mvh Emma

Tribe
0

Men tänk om man tröttnat på alla andra medlemmarna som är så jävla tröga >?

Tribe
0

Men tänk om man tröttnat på alla andra medlemmarna som är så jävla tröga >?

senna
0

#36/#37 - Det hade räckt med att skicka en gång?! ;S

KajsaM
0

Tribe: Här använder vi vårdat språk! och trevliga. Och om du har tröttnat på alla "tröga" så finns Logga ut om det inte duger.

Tribe
0

Nope, jag måste se till så ingen varnvårdar sina djur ^^^

KajsaM
0

Men  du måste ändå sköta dig. Spelar ingen roll!

Tribe
0

:P

KajsaM
0

Såäre.

Matilda_91
0

Men vad har hänt?!? Det här var ju världens mysigaste sajt för bara några veckor sen! När jag hittade den i sommras var alla trevliga mot varandra men nu verkar den ha flippat ut totalt. Jag har inte varit hemma på hela helgen och nu när jag loggar in blir jag ju helt paff.

Kajsa, Hopi, Elina, Iram, Pinscher2, Myriis och ni andra som hjälper till att hålla stämmningen uppe, kom igen nu tjejer, nu styr vi upp det här!

Tribe
0

Kontaktade iFokus idag och väntar spänt på svar .

KajsaM
0

Joo, nu tycker jag vi är på mycket god väg :) Kan också säga att på nästan alla sajter har det varit bråk.

Tribe: Ang vad? Om du vill berätta :)

Tina-A
0

Alla måste respektera reglerna här på iFokus. Man får vara arg och man får säga vad man tycker, men man får inte göra personliga påhopp. Vi varnar medlemmar vi tycker gjort för mycket påhopp och om ingen förbättring ses så kan man börja disskutera om en avstägning är nödvänding. Dock tror jag att bara 2 personer helt blivit avstängda under hela iFokus historia. Allt handlar om att visa respekt.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Stj3rnfallet
0

#36 Om nu alla andra är så himla tröga kanske du inte borde vara här! Som sagt så finns ju logga ut knappen och sedan behöver man ju inte logga in igen! Och jag tror ju knappast att folk slutar vanvårda sina kniner bara för att du är här!! Det är många som vanvårdar sina djur trots att de vet att de inte får det! Tror knappas att en enda människa kan få alla att sluta vanvårda sina djur…

Ååh, man blir ju lite less på alla snorungar som tror att de är bättre än alla andra och kan mer än alla andra! Jag hatar verkligen besserwissrar! Haha, men det kanske beror på attj ag kan vara en själv ;) Men jag gillar inte den tonen att alla andra skulle vara så himla tröga och sedan är man själv världens bästa, som sagt är ALLA lika mkt värda! Ibland undrar jag vad föräldrar lär ut till sina barn……