Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2085 ggr
Rozza
0

(K) Akitaskålar

Vill köpa Akitaskålar så vet du någon som säljer? så är jag intresserad.

Akitaskålar är såna skålar som man kan hänga på gallret i buren och är tänkt för fåglar men populärt som kanin skålar.

imsuchadiva
0

Finns väl på de flesta djurbutiker?

Rozza
0

Inte här där jag bor plus att jag inte är så sugen på och ge 30 kr styck för dom hade tänkt beställa av sofiahundcenter men nu är hela webbshopen tom lite surt :(

imsuchadiva
0

Jaha :/ ja usch det suger verkligen när saker inte finns.

Rozza
0

Håller med, men det är ingen panik än har ju en påse ful med det olika skålar och flaskor men vill ha såna som sitter fast på gallret för mina kaniner har en förmåga att bära runt på alla skolar även dom i keramik :S

[Kaninlycka]
0

Jag fick med en (blå) till mina kaninungar, du kan få den mot fraktkostnad om du vill?

Rozza
0

#5 Det är väldigt snällt men vill ha lite fler än en. men tack i alla fall :)

Peak303
0

#4, Du är inte ensam om att ha kaniner som moblerar om.. o__o

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[ninnakm]
0

Det brukar ju finnas på utställningar:) Jag såg att dom sålde i Tierp, skulle köpa 4 st för 40 kr tror jag det va men dom hade så klart tagit slut då:/

Rozza
0

#8 ja jag vet att dom gör man har inga planer att åka på några utställningar utanför länet på ett bra tag. Och våra utställningar säljs det inga akirakoppar vad jag vet för då hade jag vetat det vid det här laget då jag sitter med i styrelsen och planerar utställningar för just mitt län.

[ninnakm]
0

#9 Okej, men jag kan ju kolla på nästa utställning om dom säljer, ska jag köpa till dig då?

Rozza
0

#10 det är väldigt snällt men jag tror jag hittat på annat håll ;)

[ninnakm]
0

#11 Okej så bra:)

Shabby-Chic
0

Varning, akitaskålarna spricker så fort det fryser ute.

Rekomenderar rostfria (finns billigast här http://www.mamut.net/satchmosbutik/shop/ ) eller jokerskålar som bla skaf säljer.

Ninas kaninshop & Shabby Chic kaninuppfödning

Uppfödning av Dvärgvädurslöwen och Dvärgvädur Rex i Nybro, Kalmar län, Småland

www.ninaskaninshop.weebly.com

Nu finns det ungar till salu!

MarHai
0

Jag har använt akitaskålar i 10 år och aldrig har en skål spruckit hos mig! :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

[Becca-]
0

#14: Samma här.
Mina aktitaskålar är av den *"tjocka" modellen, och har aldrig varit med om att dem har spruckit.
Men har provat rostfria skålar, och skålen blir kall på direkten, och vattet fryser fortare i dem. Så dem skulle jag inte rekommendera.

Rozza
0

#13 Har en akitaskål hemma det ända som har hänt med den är att kaninerna varit på den och tuggat. Har ett gäng jokerskålar hemma till ute kaninerna just nu och mina har då spruckit och gått sönder. vill inte påstå att det är så lätt att få ut isen som alla säger må ta in och värma i varmvatten för att få lös dom så är jävligt less på jokerskålarna stora och klumpiga är dom också och går inte sätta på fyrkantsnät.

såna rostfria skålar som man hänger upp funkar super som foderskål hade fyra ett tag men två blev stulen och en försvann under LU nyköping så har bara en kvar :(.

pigelina
0

Denns säljer för 10kr styck, både tjocka och tunna:)

http://sofiashundcenter.se/

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Rozza
0

#17 jo jag vet hade tänkt att beställa där men nu finns det ju inget kvar i shopen och får inget svar om jag mejlar till Sofia tråkigt nog.

MangoO
0

Är också ute efter sånna skålar, så sätter ett tassavtryck om det går bra (:

Hopp och skutt!

Ida Johansson, Björklövets Hoppkaniner