(S) Fodervärdar sökes
Jag är osäker på om jag verkligen har intresset och tiden för mina tre kaniner och tänkte därför låna ut dem på foder ett tag och se hur det funkar, ett köp är inte helt omöjligt heller.
- - -
Frihetens Cotton Candy "Candy"
Madagaskar wienertecknad BÖ, hona
Teddyvädur (fällt av litegrann på ryggen men välpälsad i övrigt)
f. 10/04 2008, Lyktans Yra - Snachästens Victor
Candy har ett helt fantastiskt temperament men är ingen direkt nybörjarkanin, hon har aldrig bitit mig men hon skyddar sitt revir litegrann. Annars jättesnäll på alla sätt och vis, kan sitta i timmar i famnen och bara mysa. Inga problem med att gå lös på gården.
Ser helst att hon kommer till någon som har erfarenhet av pälsskötsel.
- - -

Ytterstforsens Engla Escada "Engla"
Blå brokad, hona
hermelin fuchs
f. 07/03 2007, Ytterstforsens Unik - Svartbäckens Lakritsal
Väääärldens snällaste & finaste, verkligen en liten ängel. Trevlig att ha och göra med! Väldigt lätthanterlig, man kan vända henne upp och ned hur som helst och ändå myser hon bara. Bra pälskvalité.
- - -
Escalone Jackpot "Essy"
Blå brokad hona
50% hermelin fuchs, 25% lejon, 25% dvv
f. 06/09 2007, Ytterstforsens Engla Escada - Simba
Ett litet energiknippe, pigg och glad. Vi har hopptävlat förr, väldigt driven och hindersökande så det vore kul om hon kom till någon som är intresserad av hoppning, men det är inget måste.
- - -
Jag bor i Skellefteå (Västerbotten), transport kan ordnas i princip överallt men jag ser helst att de hamnar i närheten.
Engla har stamtavla, de andra har härstamningsbevis. Alla tre är utekaniner.
Kontakta mig på ceciliaeklund-@hotmail.com eller 0761033194 om ni vill ha mer information eller bilder!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

_
Candy

Engla
_
Essy
www.frihetenskaniner.se

PUTT
www.frihetenskaniner.se