lös!
ahahahah.. jag måste bara berätta! att nu kan jag ha skalis lös! utan koppel! han smiter inte, det är såå himmla bra! när jag kallar på honom så kommer han!
och innan när jag hade honom i sele/koppel så "drog" jag till lite nätt och sa neeej med mörk och bestämd röst när han försökte gå dit han inte fick.
och nu säger jag likadant, "neeej" utan att ha honom i koppel och lyder!! jag blev så glad att det fukade!
och om han kommer för långt ifrån mig så springer han tillbaka till mig och sen vidare igen. precis som om han menar "jag är här, jag smiter inte" hhahahhaha =) =) =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Gud vad skönt =) Du och Skalis får nog många fina stunder =)

Vad kul! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
hehehe!! tack myriis!!!!! 

Flyttade inlägget till "Måste skriva av mig" :) Guud vad roligt! Skulle också vilja kunna ha det ;)
hihhhihihi! tack kajsa! =) jaa det är mycket roligre nu tycker jag! fast så är det alltid i början när något nytt händer (A)

Vad kul! En av mina kaniner kan också springa lös, han har lärt sig att "längre än såhär får jag inte springa" då springer han tillbaks. ;) (Men jag måste ha honom under uppsyn)

Gud vad kul :D
Min kanin kan springa lös eftersom han inte vågar gå mer än 3 meter ifrån mig (A) :)

Jag brukar ha både Albin och Gizmo lösa på gården när jag mockar :) De håller sig runt burarna och det är lätt att locka på dem när de ska in i buren igen :)
Ja visst är det mycket roligare när man kan ha kaninen lös :) Dels för att man inte måste stå och hålla i ett koppel hela tiden och för att det på något sätt känns riktigt bra att kaninerna stannar hos en trots att de lätt skulle kunna skutta iväg och aldrig mer komma tillbaka. Det måste ju betyda att de tycker om en ;)

Måste pröva någon gång ;) Är nog för feg att tappa lillen + att han är nyfiken som tusiken :D
Åh, va roligt.
Hur vågade ni lixom, ta av kopplet å låta kaninen gå fritt?
Jag skulle verkligen vilja försöka nån gång, men är rädd att dom försvinner då ;O :D
Åh vad roligt!! :D Grattis
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

man kan ju testa i en inhägnad trädgård först. där de inte kan komma bort för alltid liksom. Chewie är lite för nyfiken ibland, jag skulle aldrig våga
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/