Hoppas du har varit nöjd med ditt liv här <3, hoppas du har det bra där du är nu. Älskar dig!! <3333 Vi ses snart <3
Te och ost macka det är livet det.
MVH John
Imorgon åker jag hem! Men usch mår illa av att åka bil;(
Imorn är jag frisk, och magsjukan får säga vad den vill!
Missade att fira min och pojkvännens tio månadersdag…
Gick i alla fall ut till rabbarna och fick lite stöd.
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag vill kolla på anime, tralala. Någon som har tips? på en rolig? (aa')
Vänliga Hälsningar Lina
Jag är trött! Gillar inte den där timmen som gör att man inte kan vara uppe till t.ex. 11 på kvällen för att kroppen tror att klockan är 12 och man blir jättetrött!
Yey, äntligen fått svar från blocket att annonsen kommer ändras så min bild tas bort!
(Såg en annons för några dagar sedan där någon använt en av mina bilder..)
Snart ska vi åka hem, sen köpa byggmaterial och bygga massa nya kaninhagar…..sen ska jag förklara för pappa att vi behöver en till kanin:p
Känner mig så äckligt.. tom. Hade hoppats på att jag fick prata med dig innan jag åker iväg, och det gör så ont att inte ens veta om du är i livet längre. Sist, när du sa att du snart tar livet av dig om saker inte ändras, kändes det ändå som att jag kan överleva det. Jag kan gå vidare ändå, för man ska ju låta de man älskar gå.
Men nu gör det bara ont. Helt sjukt ont. Jag tänker på dig varje sekund. Varför ska det vara så svårt? Varför kan du inte bara komma hit?
---
För övrigt åker jag till Jojjo imorgon, jag behöver henne nu. Så det blir bra. Men jag är så tom ändå. Trasig. Jag orkar liksom inte.
Och sen ringde begravningsentreprenören (stavning, haha?) och sa att begravningen måste flyttas. Vad f-n.
Vill ut till Wilma, nu, nu, nu, nuuu (a) Sedan vill jag hem till mina niner:'o!
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

Snart ska jag duscha och sen ut och hoppa med Geisha och Flamman,
Saknar min plutt!!!!!<333
#13 Jag blir kär! Vill,vill ha! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Dumma läkare som gjorde så att Madeleine fick blödningar så nu är det akut kejsarsnitt. Bebisen ville inte vända sig så han tryckte till ännu hårdare och hon fick blödningar och bebisen kommer när som. Vi skulle köpa garn så att mamma skulle sticka kläder för bebisen skulle komma ut den 22:a med kejsarsnitt. Var beräknat att den skulle komma den 1:a Dec men eftersom den ville komma med rumpan först så skulle de plocka ut den, den 22:a men så blev det inte.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#15 Men så jobbigt! Hoppas allt går bra för mamma och bebis ändå!
#16 det tror jag:) vi har inte hört något. Sist tog de prover på henne. Vi får se om
vi får träffa bebisen ikväll eller om det blir imorgon.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Väntar på pizzan! :)
MVH John

JENNIFER!!! Stackars dig!! <333 När jag kommer hem från Göteborg så är allt kaos! 
<3333333333333
#18 Jag åt pizza förut 

Welsh springer spaniel <3
//Ellen
Jag ÄLSKAR mina kaniner! Alla blev så otroligt glada över att jag kom hem, dom har inte varit ute på 3 dagar, alla fick man en puss av och lille linie (Quit) har vuxit! Känns det som på 4 dagar (thihih)
Jag funderar på att skaffa hamster.. 
medarbetare på allergier.ifokus .
Och jag funderar om jag ska sova eller vara vaken tills 12 om 30 min, då det är dags att ta medecin…..imorgon ska man upp tidigt, ta bussen till taxinge, sen ska jag bygga hagar, nr jag nu ska hinna och tinga en kanin, ta det med pappa också och endå vila:S

Grattis älskade saknade Ludde på din 18 månaders dag!!!
Var ute med hundarna och när jag gick hem så går jag genom skogen, gick då till Ludde och bara stod där och grät. Stod där i säkert 10 - 15 minuter. Älskade lilla vän!!! <333333
#28 Har mina niner begravda i skolgen också. En dag såg jag att dom hade huggt ner jättemycket träd i den skogen. Sprang upp men såg att dom inte hade rört gravarna…

#29 jo vi har 4 djur som är begravda där, 2 råttor, Amanda och Gissa. Stenarna ligger fortfarande kvar, det var när jag gick på dagis.. Och sen en Iller, fast det var typ när jag inte fanns eller när jag var jätteliten. Och nu Ludde!
Ska ta lite blommor hemmifrån och fina saker och gå och lägga dom på graven, sen en sten! Du ska ha det bästa min älskade plutt!! Kommer även lägga ut hans favoritgodis som han skulle fått idag om han fanns kvar<33
Nu ska jag åka på gympaX) eller kolla på när victoria gympar;)
Sitter hos Johanna nu, kom nyss hit. 
Hon tycker att jag ska skriva att hon är bäst och ännu bättre i verkligheten, för hon tycker att prata i telefon inte är verkligheten. Och nu frågade hon om jag måste skriva allt hon säger och det måste jag ju bara. 
Och hon tycker jag ska lägga till att jag inte kan stava. Fast jag tycker jag kan det. :(

Kan man verkligen sakna ngn så här mycket? Saknar Ludde så det gör ont. Usch jag kommer aldrig kunna gå i den skogen mera utan att börja gråta, och jag går där varje dag när jag går till skolan och ut och allt.. :¨(
Vad jag är glad just nu! 
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 

Ibland hatar jag Geisha, men ibland älskar jag henne! Just nu älskar jag min lilla plutt!! Hade henne uppe i famnen och HON SLICKADE PÅ MIG :O :D Min annars bitchiga kanin slickade på mig!!! :D
Läängtar tills i morgon. Ska va med min kusin, va barnvakt (mindre kul) få tillbaka mitt minneskort som jag glömde hos en kompis, fota niner, trimma niner och hästar och gå på en låång skogspromenad med kaninerna:)
Min arm är heeelt paj…
#37 Har du brytit …:/

Imorgon ska jag ut och hoppa med geisha, bara liite :P Om det inte regnar då får hon hoppa bara något hinder inne :) Flamman var ute och skuttade lite innan dom fick mat, sen skulle jag sätta in henne igen, då kom hon springandes mot mig och typ 2 dm från mig så tvärstannade hon och vände för hon visste att hon skulle in i buren igen :P Gullungen <3
Nu kollar jag på välkommen åter, så j'vla kuligt!:D

frågar här inne med :P
Vad tycker ni. Geisha min lejonhuvade kanin på 5 månader hoppade en hemmagjord bana igår, på 6 eller 7 hinder. Alla hinder var på ca 20 cm. Hon hade bra fart och hoppade fint. Ska jag testa på att tävla med henne i Rak Mini den 27 november? Bara för att testa på :)
Men man behöver väl inte vara medlem för att tävla i mini? För ska bli medlem nästa år :)
#38 Jag hoppas inte det. :( ramlade idag på armen, åkte och röntgade och bla bla.. dom sa att armen antagligen inte är bruten men det kunde va svårt & se(?) :P kunde välja om jag ville ha gips elr bandage för att det inte skulle göra ont så tog bandage :P men den är grymt svullen och helt blå haha.
#41 Tycker du ska testa! I stockholms kaninhoppare behöver man iaf inte vara medlem för att få tävla i mini, vet inte hur det är med andra klubbar ;)

#43 okej, men det är i sthlm jag ska tävla så :) Men då testar jag :) Har ju en liten vädurskorsning som blir 4 månader då, men henne börjar jag med nästa år, hon är inte riktigt klar :)
#44 Va kul! Tävlar också i STKH ;) Syns vi kanske där någon gång!

#45 okej vad roligt :) Ja det gör vi säkert :) Kommer börja tävla mycket till nästa år så när lilla Flamman har mognat och fattat att man ska springa frammåt och inte år sidan :P :)

#35 Hon kanske tröstade dig :)
#46 Vill också tävla 

#47 haha, Men tävla da xD
Sitter och äter korv med bröd, har alla kaniner ute, förutom Quit som man måste passa;)
Nu har jag massakerat min 6fackare, nu är det en trefackare! Blå blev så glad att han gjorde glädjeskutt i buren och slidade och ramlade haha! Galna tok rex. Putte var inte alls nöjd. Han hoippade ut direkt när jag öppnade och vägrade komma in sen. Han som alltid går att fånga var omöjlig. I sina 6 år har han alltid kommit när man ropat men inte idag.
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Ska ta och gosa lite med Molle och släppa ut Minus i hagen 

Kom precis in från en långpromenad med hundarna. Minna det äckle rullade sig i typ skit så hon stank. Ner i badkaret och duscha!!
Och jag är glaaad :D Julia fick komma hit på lördag :D Haha vi ska äta deeeg och vi ska äta så mycket deeg så att vi spyyr. Fast nää bara nästan för Spya är äckligt!!!
Haha bara Julia fattar xD

#53 Aska rullar sig i skit MINST en gång per dag ;S
Snart komer Eve, som ska sova hos mig, vi ska dynga och ta över facebook;) Sen ska vi bomba macke (marcus) med sms, ringa, för han ska va med sin bond kompis, som vi hatar, för dom är bönder, haha potatisbönder, haha nästa dag ska vi gå till henne med nattie (min hund) så ska hon få träffa Bella (hennes hund) Vi kommer ha skit kul!XD
Vill till Jennifer nuuu:D! Vill käka deeeeg:3! O träffa Jennifer såklart, o Geisha (a)
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Jag längtar tills på onsdag.. 
Vänliga Hälsningar Lina
Har vart i sthlm hela dan och bland annat kollat på terrakottaarmén och vinterskor;) Man får jävlig ont i fötterna av att gå i converse en hel dag ::.
Så skönt, idag har tre burar blivit sålda och hämtade :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Om jag tar kort min kamera på ett djur låt oss säga sannas ena kanin. Vem äger rättigheterna då? Måste jag ha sannas tillstånd att lägga upp min bild på hennes djur på tex fejjan?
MVH John
#60: Du äger rättigheterna eftersom du tagit bilden.
Är det däremot människor på bilden bör du be om tillstånd från samtliga innan bilden publiceras.
När det gäller djur behövs inget tillstånd från ägaren.
Även om det såklart kan vara bra att fråga först. =)
Tack :)
MVH John

Sitter hos en kompis med hennes minilaptop oc´h hon sitter vid stora datorn, jättesvårt att skriva på den här :p
2 dagar kvar tills jag får träffa min homosexuella transa :D
#56 är du säker på att du vill träffa Geisha?;) haha vi ska knarka sönder godis och coola så att kif kommer hata oss sen när vi skriver saker xD hahaha
#63 Jag vill träffa Geisha, jaa *bestämd* moahahahh;D YAAAAY, fast inte bra att kif hata oss:o! Då blöir vi ju spärrade(A)

#64 haha då får vi hopas på att hon är på sitt bästa humör då, annars så lär du typ hata henne xD hahah nää det får dom inte göra ;o bara för att vi har sämst humor och gillar deeeg ;D
#65 Hahah, nää, inte kan jag väl hata henne:)! Hur hemsk hon än är;D! Hahahah, precis xD!
3 dagar kvar på höstlovet! :(
#67 säg inte såååå….:(
Jag sörjer, bara 3 dagar kvar tills skolan börjar

Vill ha ett nytt objektiv, men inget passar… :/
Hittade just en annons på blocket om ett kaninhotell. Det låter bra i början tills man läser hur stor buren är. Och om man inte tittar på bilderna förstås för det ser inte så bra ut.
Burarna var 55x56x50 cm.!
#72 Oj, herregud!
Kan du PMa länken till mig?
Vänliga Hälsningar Lina
Har gått på en lååång promenad med evelina och hundarna (bella och nattie) Det gick jätte bra, det va första gången dom träffades och båda var helt hyper! Haha bella sprang överallt och nattie, så fort det kom en hund stod hon på bakbenen, eller ja typ så fort det kom en människa också för den delenX)
Jag längtar fortfarande tills på onsdag. xD 
Vänliga Hälsningar Lina
#74 Har evve fått en hund? :)
#76 Japp, eller i sommras;)
#77 Jaha. Nattie såg ut att ha blivit smalare? :)
#78 Haha det kanske hon har, jag vet inte:P
#79 Hihi ;)Vi skulle ju börja träna agillity med henne förut så att hon skulle bli smalare, och så var vi inne på den där hundklubben XD
#80 Just det!XD
Jag har precise kommit fram till att jag kommer sälja mina kelkaniner, som jäg älskar så otroligt mycket, men det är det bästa för dom och mig och uppfödningen:(
#81 :( Vilka är det då? Zlatan ska du väl inte sälja? !
#82 Jo jag måste tyvärr:( Gucci, Zlatan, Kenzo om inte evve tar vhenne, det svider kan jag säga!:(
Skulle aldrig klara av det..
Starkt gjort av dig!
#84 Nej jag vet knappt så jag kan det, men jag tänker kolla runt med kompisar, mm för han måste ju komma till nån i nykvarn!
#85 Ja då kan du ju komma och hälsa på han ;)
#86 Jupp.)
I morgon ska jag på bio med en kompis+ mamma och se "Tusen gånger starkare" . Läser boken i skolan också :)
Nu ska jag ut till ninerna och se om dom är piggare på att hoppa nu ;)
IMORN SKA JAG TILL JENNIFER:D! Glader chokolader^^!<3

#89 yeaay :D Tidigt ska det vara ;)
#90 Hahah, jao, om min syrra o Micke vaknar tidigt ;)! Alltså, han har duschat i ÅR ._.! Har f'n hunnit se en film o han har inte duschat klart O.o

#91 hahahah, men du får väl ställa deras väckarklocka på en irreterande signal (aa) du måste komma hit tidigt (aa)

Imorgon kommer Julia :D Vi ska knarka coola och godis. Jag sent på kvällen + coola = katastrof. Jag får världens sämsta humor och garvar och ALLT. Jag fick övermated att låta som en korv, eller att det lät som ölmage? Normalt va ;D Haha som sagt, sämst humor. Jag och en kompis drack coola idag och så satt vi och åt lunch. Så typ sätter jga armarna på på ngt konstigt sätt, och vi börjar asgarva. Fick skit ont i magen och grät. Och våran andra kompis satt och blev sur på oss för att vi garva :P men hon visste inte åt vad xD hahah
Vet ni? Att jag och min kompis är mobbade ;( Vi är dom enda i våran klass som är ensambarn.. xD ALLA har syskon utom oss… :P haha mobboffer xD

När ska det dåliga bli bra? 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#72 Kan jag få länken?
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

OH NO Gabriella is going to rape me ;O But she's afraid now, becuse Elsa is going to dregla on her, mohahahhah
Lollo tack för bilden.. ska göra en t-shirt :))
MVH John
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Tror du jag är dum Louise?

Vill och behöver sova, men kan inte :p haha
Men vilka ser man på Berga på söndag då ? :D

Snackar med Julia, hennes syrra är inte vaken.. Blää på dom. Hon ska ju komma hit NU tycker vi ;) hahah men hon väcker dom nu, för jag tvingade henne för hon var för feg xD
Berga imorn ^^
MEEEH:O O SÅ SKA DE SOMNA OM;O! Jätte bra ._.' Jennifer, nu vågar jag inte gå in, en gång till:/.. VAKNA ERA MUPPAR ;O!

#103 ofta dom somna om? du skulle ju väcka dom så att dom gick upp o.O Nu får du faktiskt gå in. Haha sätt på en irreterande låt på hög volym och stick in handen i rummet och spela upp den :D
Storstädning i djurrummet ikväll.
#104 Jaa, men Micke gick upp, men la sig väl antagligen igen:/.. Hahahah, neje:o! Men ska försöka väcka de.. Om jag vågar:/..
Håller på att bygga en kaniingård med pappa:) Går riktigt bra, shit nu började dom precise skuta på skutbanan, det va lääänge sen!:O
Snart bär det av till Jennifer, iiih:D<3
Ont i huvudet, bara för att mamma och pappa började olja om bänkarna i köket! :(
Huvudvärk + Frossa i choklad = Dåligt :/
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Snart kommer Julia hit :D
Det är kallt ute :( Jag killar inte kyla.. Spec inte när man är ute över en timme och tränar vovve. Inge kul! Snart är mina korvar klara :D
Hahahha, det där lät bra :D ( Jag vet, sämst humor.com.se.nu.tv )
http://www.skobys.se/WebShop.aspx jag vill köpa den här! ! !
#111 Hela webshopen? xD
#112 Haha 2 fackaren, as snygg! <3
#113 Hehe :>
Allahelgona, ska strax ut och tända en lykta på Ninis grav<3