Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1057 ggr
Oriel
0

Stallet.se?

Är det någon som är medlem i stallet.se? Om inte så bli det genast :D det är så kul!  Om ni blir det så kontakta sedan stallet Ciqueen  :D

P.S Lägg gärna upp bilder på era kaniner

-' Rebecca Johansson

myriis
0

Jag tycker Stallet är lite.. Wierd :P Vad jag har hört är det mest om kändisskap och sånt ^^ Har varit medlem där också, går inte att vara speciellt känd/omtyckt om du nte har djur IRL eller föder upp.

Personligen föredrar jag www.marsvinsspelet.com ;)

Oriel
0

Okej :D

-' Rebecca Johansson

Oriel
0

Vad heter du där?? Jag heter Oriel

-' Rebecca Johansson

senna
0

jag heter Caveart på stallet.se ^^ , mejla gärna dit..

twinnie
0

inte medlem, men en kompis har fått låna bilder dit ^^

Oriel
0

okej :D Vad heter hon?

-' Rebecca Johansson

Oriel
0

wwww.marsvinsspelet.com det va inte så kul.. :P

-' Rebecca Johansson

twinnie
0

#6 hm .. minns inte xD kan fråga henne nästa gång vi ses.

myriis
0

#7: Kul när man blivit beroende (A) xD

Oriel
0

Ja :D

-' Rebecca Johansson

Oriel
0

Någon mer som är medlem?

-' Rebecca Johansson

Fiona
0

jag heter jjennnyy XD men är typ aldrig innexdxdxd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Tindrah
0

Heter Tindrah och Realone där,

Fudge
0

Jag heter Kaninboll på s.s

Zvintos
0

Jag är medlem på stallet.se, men enbart för att hålla koll på snodda bilder. Är nämligen enormt många bilder där som ä snodda från uppfödare eller privatpersoner.
Har fått 5 bilder snodda dit; 3 på Zvinto, 1 på Fia och 1 på en unge ur 2006 års kull. INTE roligt när de påstår att det är ens egna kanin, eller att det är de själva som tagit bilden och hotar med anmälan om någon annan tar bilden (snacka om dubbelmoral!)

__iE
0

Jag hoppas ni inte tar bilder härifrån ?! Mkt srölder från andra sajter till stallet.se nämligen..
Fråga alltid först innan ni tar bilden !

myriis
0

#15: Så sant! Har hittat en bild på min kanin, samt en bild på en kompis häst. Riktigt irriterande -.- Crewen gör ju inte hller direkt mkt..

twinnie
0

Har fått 7 olika bilder snodda på min kanin! >__<''

myriis
0

#18: Jobbigt =/

Fudge
0

Jag är jätterädd för att det ska hända, men litar på er medlemmar nu! Om ni tar någon av mina bilder så ska jag se till att ni får böta minst 1000kr!!!

amand
0

Ja, det är jättetrist att många på stallet.se stjäl bilder! Vad trött man blir!

senna
0

Jag håller med er ang. stulna bilder. Halva s.s består av stulna bilder :S , det är så jobbigt. Och för er som har hört talas om utställningen: var annan vecka vinner en bild som är stulen.

amand
0

#22 Usch, asså kan dom inte fota egna bilder? =S Eller åtminstonde fråga om lån. =S

senna
0

#22 -  Det är inte så värst många som frågar om lån. :S

amand
0

#24 Nej, jag vet.. Vissa fattar ju inte ens att det är olagligt att ta någon annans bild =S

Nereida
0

Jag är medlem där!  Varit det i några år nu :)   Mina stall;      Entourage & Sidwell <3  KRAMISAR Fot i munnnen

senna
0

#25  - Exakt.

__iE
0

#15, Du hqann visst före :) Men håller med dig ! >.<

Oriel
0

Jag snor i alla fall inte bilder :D Jag fotar egna om inte annat så frågar jag om lov :D

Är det någon som är medlem på stallet.se och vill samarbeta? Mejla till Ciqueen då :D  <3

-' Rebecca Johansson

KajsaM
0

Jag har en för att kolla om mina bilder är där.

senna
0

#30 -  Vad heter du då? :)

KajsaM
0

#31 Humm, Mattsson elr nått ;D

senna
0

#32 - Okej ;)

Keso
0

#15 håller med fullt och fast, blir vädigt irriterad på dem som tar MINA bilder till stallet.se

senna
0

#34 - Ojj, fy vad hemskt. har du någon aning om vem som tar dina bilder då?

Sofiia
0

jag heter Applet_ Räcka ut tungan

Puzzel
0

Hur kan man kolla om ens bilder är stulna på stallet har aldrig varit in där eller dyl men skulle va intressant och se om ens bilder finns där inte för att jag tror det då jag inte har några direkt attraktiva hundar, kanin, marsvin, hamster eller hästar men ändå.

Noa-Nisse
0

hahah!! jag har blivigt medlem på marsvinsspelet.com   det verkar ju vara jätte roligt!!  jag heter taggrosens där!!!! jag har köppt tre marsvin.. en hane och två honor. ras self färg svart! ska jag satsa på =) har redan planerat kull!! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tiggros
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om någon skulle känna igen Yankie på stallet.se så säg gärna till .=)

Roobyn
0

Jag heter Roobyn på s.s!!!

Fudge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#39, de är en tjej som har den bilden.. :o

Någon som sett Fudge på s.s?

Tiggros
0

#41 . oh. ja orkar inte. varför skall de ta mina bilder för ! JÄVLA SNORUNGAR! Förlåt ^^

Men man får tänka såhära:
Folk gör så, du vet att de e dina djur på bilderna, du vet att dom som andvänder bilderna o säger att de e deras bara är patetiska o dom har inte så fina djur som dej, dom e avis på dej !

Men klart blir man tjurig!

senna
0

#41 -  Vad heter djuret/medlemen som använder bilden?

ciss
0

Jag är medlem på s.s, heter Dyrbar där. Har använt tillåtelsebilder ett bra tag nu, men ska börja med enbart egenfotat. :)

Tilda: Heter inte du Constantine på s.s? Och Fleder?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Cissy: HETTE constantine & HETTE fleder ;) stallet.se har blivit tråkigt och en enda röra. numera lånar jag hellre ut bilder till min kompis som verkligen tycker om s.s ;D

ciss
0

Tilda: Ska sluta, eller pausa, jag med. Har ingen lust :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

Jag har s.s, tyckte att det var roligt förut, men nu är jag inte så aktiv längre, dessutom har jag inte så mycket tid för s.s..

Miduria heter jag där ^^