Lite trött på......
Jag är lite trött på att man använder en del inlägg till personlig chatt.
När jag följer en del intressanta inlägg blir jag så besviken då jag ser att folk skriver personliga inlägg till varandra och saker som inte alls är fakta angående frågan som trådstartaren skrivit. Då menar jag sådana inlägg med faktafrågor.
Var bara tvungen att skriva av mig.

Synd att du tycker det, själv klart ska man hålla sig till ämnet och ibland är det svårt
Kan du nämna någon som t.ex? Skriv här eller Pm mig :)
Tycker nog det är bättre om hon skriver till dig i pm Kajsa ;) Någon kanske tycker det är stötande om deras namn "hängs" ut på forumet? =)

Nej jag tänker inte hänga ut någon, det var rent allmänt jag skrev.
För när man ser att fler har svara i inlägget så hoppas man ju att det ska handla om det och inte något annat………men som sagt det kanske är svårt att alltid hålla tråden………lite tröttsamt ibland bara……………så jag ville bara skriva av mig.
Får väl förstå att detta forumet har mest yngre medlemmar så man kanske bör ha lite överseende med det.

" Får väl förstå att detta forumet har mest yngre medlemmar så man kanske bör ha lite överseende med det."
- Så vuxna kan inte vara barnsliga? Det är inte bara vi ynge som "sabbar". Säg tilll dom att hålla sig till ämnet på ett trevligt sätt :)

Jodå vuxna kan oxå vara barnsliga

#4 Vad har barnslighet med detta att göra????
Har varken påstått att vuxna inte kan vara det eller att yngre är det.

Ser inte detta som ett problem då diskussioner oftast "avklarats" och frågor redan besvarats innan det "spårar ur".
Barnslighet vet jag inte om det är men det är inte alls bara vi "unga" som inte håller oss till ämnet.
Tycker bara det är lite synd att det ska klagas på minsta lilla, när jag tycker att det oftast lättar upp stämningen med lite skojj ibland, eller? :)

Det var dumt av mig att skriva så om de yngre medlemmarna, klart att vuxna kan med. Orkar inte förklara riktigt hur jag menade med det, blir nog bara mer missförstånd ändå…………det var iaf inget illa menat.
Tror att en del trådar rinner ut i sanden p g a att det skrivs om andra saker i inläggen, när man istället hade kunnat skriva mer om själva ämnet.
Tycker heller inte att jag klagar för minsta lilla, har inte varit med om speciellt mycket negativt här inne men just detta har jag tyckt varit lite tröttsamt.
Nu har jag iaf fått skriva av mig om det jag ville så nu lägger jag ner detta ämnet.
//Sov gott alla, från en tråkigt vuxen som kan vara gött barnslig……rätt ofta faktiskt =)

#8, Jag tycker att det var jättebra att du tog upp detta! Så att vi tänker mer på det, eftersom alla inte vill läsa de "personliga" inläggen..

Det kan ju vara bra om man håller sig fill tråden somär skriven

Man ska hålla sig till ämnet, men lite skoj kan väl inte skada? Visst har det spårat ut men.. Kan någon förklara det dära med personliga inlägg? Jag fattar inte det

Jag är bara 12 år & tar åt mig, men som någon tidigare sa; "Lite skoj kan väl inte skada?" :)
Visst blir man off topic ibland, men säger man till så skärper folk sig. :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vi har pratat om det här förut och lotta startade en tråd som hette "hålla sig till ämnet" tror jag, då många tycker det är trevligt när det inte spårar ur för mycket :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]