Underbart väder! :)
Jaa, de senaste dagarna har det varit otroligt vackert väder.. Det känns ju som sommar. :) . Det märks ju, folk packar undan vinterjackorna, tar av mössorna och vantarna, _det är UNDERBART! :D
_
Dessutom har jag börjat med att ta ut Lille skutt och Ronja en liten stund varje dag, dom älskar det. Tänkte bifoga några bilder på dem i solskenet! :) <3
Först ut: Ronja

Vad kul =) Se bara till att inte sätta dem i en rasthage direkt! Vänj dem med gräset först. Anars kan dem bli dåliga i magen.

#2 - Nejdå^^ . Satte dom i mitt knä först, och handmatade dem med lite gräs :)
#3: Ok ;)
Ja vädret är supermysigt verkligen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jaa det ska man inte klaga på;) Men här är det inte så mycket gräs ännu.. :/ Hoppas det kommer snart, både kaninerna och jag längtar! Allså, jag äter inte gräs men jag längtar ändå!:D
#6: Hahah :))
#8: Vilken cooling till kanin!

2# Vad fin Lille Skutt var! ^__^
Här har vi fortfarande massor av snö, men det smälter. Sakta men säkert! Blir nog mer snö senare, ska hoppträna med klubben imorgon & gå ut med dem idag. :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#11,jo vår är det defenitivt!! :D
Jättesöt bild^^

#10 - Tack :D
Okej. Vad roligt då att hoppträna! :)

#11 så fin hon är ^^ vad är hon för ras? ser ut som en svensk pälskanin, men hon kanske är nåt helt annat?
Ciss: Är du medlem i Skhrf? =)

Åh här är det långt från att man ser gräset ;D

Tilda: Jag äger dem tillsammans med en kompis. Eller tja, egentligen är de inte våra utan ägs av en kvinna i stallet som reser bort jämt & bara är där på kvällen och tar in hästarna/mockar. Så hon försöker få oss att ta hem dem till oss & allt, men vi vill inte det. Har dem i stallet där alla tre, så egentligen är de inte våra, men vi tränar dem, tar ut dem, städar burarna, matar & så vidare. Vad fin han var på bilden! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Aha, okej ^^

Tack förresten ;)