Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 415 ggr
Tina-A
0

Äntligen Sajtvärd

Då var det äntligen klart :) Nu har Lotta avgått och jag har blivit Sajtvärd som det var tänkt från början! Tänkte bara informera alla om det!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tribe
0

Jaså, du har jue inte varit inne på åratal ..

Efter att jag klagat på ägarna på iFokus så har du börjat vara inne .. Dålig stil. Vet att du varit inne på andra sidor och lämnat Kajsa_ i sticket. Fy ..

Tina-A
0

#1: Jag har varit inne mycket och läst, men inte skrivit. Du kan ju läsa min andra tråd om att jag äntligen är tillbaka :) Knuffen från Staffan har fått mig engagerad igen!

Japp, och kajsa har skött ett underbart jobb! Vilken tur att hon är Medarbetare, eller hur ;)

Tina-A
0

#1: Förresten. Är det något speciellt du undrar om när jag varit borta eller så, eller nånting över huvud taget, så kan du alltid fråga mig eller maila och fråga mig.

Tribe
0

Jaså, så när de stora bråket var, varför ingrep du inte då?

Chippers
0

#4 Vilket stora bråk? Vad heter tråden? Bara undrar .. ^^

Tribe
0

De var 3-4 st trådar för några dar sen.. Leta dig bakåt, Försäljning av kaniner, Hermelinhonor tillsalu och GAAAH :@ är trådarna.

Chippers
0

#6 Ok :D

Tina-A
0

#4: För att jag inte läste dom trådarna. Självklart skulle jag ingripit om jag sett dom! Det är alla medarbetares plikt. Men nu är jag ju Sajtvärd också, och jag hoppas ni alla blir nöjda med det och det var ju tänkt att jag skulle blivit det i december men det blev lite försenat och struligt.

Nu är jag i alla fall tillbaka efter någon månads frånvaro :)

Tribe
0

Bra att du har såån koll på vad som händer och lämnade Kajsa_ sådär ..

Tina-A
0

#9: Jag vet inte riktigt om det här är en angelägenhet för alla? Kanske bäst om du mailar mig så kan vi ta en disskusion där om vad du tycker ha varit fel och dåligt och sådär.

Tribe
0

Har inget mer att skriva ^^

Tina-A
0

#11: Inte? Det verkar som du har en del frågor angående mitt försvinnande. Svarar jättegärna på dom, men tycker inte det är något som rör alla inne på den här sidan.

Chippers
0

Tribe: Lämnade kajsa, hm, men fick inte hon ta över ett tag då Tina var borta bara? eller? För så vitt jag sett har ju Kajsa haft bra koll isåfall och ingripit i de trådar som spårat ur. :-)

Har inte hängt med riktigt men förstår inte heller vad du tycker att Tina gjort för stort fel? :P Inget illa menat! Bara undrar! (Även om de kanske inte riktigt rör mig, kanske ska sluta vara så nyfiken :D)

Noa-Nisse
0

hmm,, alltså, tina sa ju faktiskt att hon skulle vara bort pga dansföreställningen.. om jag inte har fel för mig!
Hur gick det föresten tina!? =)

Och det kan ju vara så att hon inte kunnat läsa dom eftersom att dom är låsta.. =) eller ?

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tina-A
0

#14: Ja, jag gick ju in och berättade att jag skulle vara borta ett tag :)

Det gick jättebra! Vi hade 7 förställningar och det var jättejätteroligt men också jättejobbigt!

Jo jag kan läsa trådar även fast dom är låsta. Har läst lite och tycker Kajsa har handlat helt rätt. Hon har ju haft ansvaret när jag och min syster varit borta och jag stöttar henna helt och fullt :)

Nu är jag i alla fall tillbaka och nybliven Sajtvärd :) Hoppas det känns lika bra för er som det känns för mig!

Noa-Nisse
0

#15.. KLART det kännas bra! =)

va kul att föreställningarna gick bra! men 7 st!!! oj va mycket! det hade nog aldrig jag klarat av ska jag säga =P

Tina-A
0

#16: Dom sista var jobbiga men det var så roligt så det gick ändå :D:D Hihi

Noa-Nisse
0

hahah okej kuul! Skrattande

Tina-A
0

#18: Japp! Det var en föreställning på en timme och jag var med i hälften av alla nummer! Så det var skiiitroligt att stå på scen så mycket!

Noa-Nisse
0

hehe.. själv har jag scen skräck typ. eller.. efter en stund vänjer man sig ju! men endå.

oj då var du ju med mycket i uppvisningen! hehe, själv har jag varit med på en dansuppvisning, när jag var typ 7 år när jag gick på ballett?! hur det nu stavas, hahah så sött med små rosa ballett klänningar! :P

går du något dansgymnasie eller?

Tina-A
0

Hehe, ja det är gulligt :)

Nej, det är inget dansgymnasium men jag går linjen dans. Jag går 3e året på S:t Eriks Gymnasium vid Fridhemsplan i Stockholm! Det finns massa linjer där, alla 4 estetiska linjer, frisör, hantverk, teknik, natur, el, 4åriga estetiska och sär. Och i 3an när man går estetisk linje har man en slutproduktion, lixom en stor föreställning som bara klassen är med på. Så då hade vi en stor dansföreställning och det mesta hade vi hittat på själva :)

Denna kommentar har tagits bort.
Hopi
0

Grattis till att du är sajt-värd nu Tina_A!!! Jättekul att du är tillbaka!!! Skrattande

Noa-Nisse
0

oj va spännande =) då går där en hel del elever på den stora skolan.. själv går där bara ca 400 elever på min skola.. jag går omvårdnad :p hahah

Tina-A
0

#24: Ja, S:t eriks är stockholm största :)

KajsaM
0

Grattis Tina som nybliven Sajtvärd! :)