Är det bara jag?
Jag tycker att stora kaniner är utekaniner och små inne ;) vet inte vf men jag har tänkt på det alldelles nyss och jag tycker det stämmer, eller vad tycker ni?
Haha, ingen aning.. Min lilla kanin är inne och min stora ute, hmm.. x)

Nä, jag tyker inte att det har något med storleken att göra direkt. Jag tror att alla kaniner mår bäst av att vara ute. 

Men sen kanske man har mer plats att göra större burar för stora kaniner ute, större burar än vad man kunnat ha inne .. kanske ..

Min jätte bor i köket just nu men det är burbygge på planeringsstadiet.

Hehe, kanske lite för större kanin måste ha lite större :)

Hm.. folk brukar ju säga att kaniner mår bättre ute, men samtidigt tycker de att en hund mår bäst inne.. hur kan det vara så? :)

Hihi, vet inte men kaniner får vinterpäls .. många är framavlade till utekaniner, alltså att försäldrar och släktingar eller flera generationer bott ute hela tiden. Hundar (de flesta) har väl bott inne väldigt länge. Aldrig gått förbi och sett hund i hundgård som bott där.
Hundar behöver ju en stor yta med.

Hmm. Jag tycker inte det spelar så stor roll, bara dom har ett stort utrymme, och allt de behöver :)

#7: Har du aldrig sett en hund som bor i en hundgård?! :P Här har var och varannat hus jakthundar som bor ute året om..
Håller med senna, bara kaninen har stort utrymme, mår bra och har allt den behöver så är jag nöjd :)
vet faktiskt inte, det kanske ligger något i det. :)

#9 Min kompis jakthund Ina bor ute hela tiden :)
Håller med Matilda, bara kaninen har det stor och bra :)
Det är ju kanske lättare att ägna mer tid åt kaninen om den bor i ens egna rum, då är man ju tillsammans hela tiden liksom.. Jag tror en kanin mår bra av sällskap :) Bäst ute med mycket sällskap och all plats och allt den behöver kanske! Det är lite olika tycker jag
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]