Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 3356 ggr
Jeppo
0

Länka på weebly?

Hur länkar man på weebly? alltså jag vill att när man går in på kaniner, så ska man kunna trycka på 2 olika bilder 1 för hanar och 1 för honor.

Hur gör man det :P?

Rozza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite ny med det här med weebly men jag tror jag vet. Du drar ut en ny bild på sidan och laddar upp bilden sen får du ju upp alternativ där man kan ta bort ram runt bilder eller ändra. Där finns det knapp med en länk tror det sår länk där och om du trycker på den kan du välja att länka en undersida eller till något annat vad som helst.

En bild säger ju mer en tusen ord så bifogade en bild på det jag tror du söker.

Jeppo
0

JA det funka!! :D

Tack Rozza :)

Denna kommentar har tagits bort.
Rozza
0

Tänk att man kan ;) kul att kunna hjälpa till :D

Jeppo
0

hhaha a :D

[ninnakm]
0

Ursäkta om jag snor tråden lite, men beöver lite hjälp med det här;)

När jag har valt en bild och laddat upp den, sen när man ska länka, hur gör man? För jag vill ju ha en undersida men det går liksom inte, det finns bara dom som finns?:)

kaningodis
0

#6 Du får gå till "Pages" i menyraden och där kan du lägga till fler sidor och även göra så att de blir undersidor.

Kastanjegårdens Kaniner

[ninnakm]
0

#7 Okej tack, en vart nån stans i "page" gör man undersidor (ursäkta men jag är lite trög):P

kaningodis
0

#8 Du drar sidan så att den hamnar under en annan sida. Tex. du har en sida som heter "Kaniner" sedan skapar du en sida som heter "Hanar" som du vill som undersida till "Kaniner". Du drar "Hanar" så att den hamnar under "Kaniner" men sätt ytterkanten lite längre in om du förstår vad jag menar.

Kastanjegårdens Kaniner

[ninnakm]
0

#9 Aha nu fattar jag, tack så jätte mycket!:D

kaningodis
0

#10 Så lite så! =)

Kastanjegårdens Kaniner