sökes avelshane
Söker en söt hane att para med min hona Nina.
Alltså inte köpa!
Hanen ska vara en dvärgvädur, spelar inte så stor roll Vilken färg?. Men han ska ha ett bra temprament!
Han får väldigt gärna ha ett maffigt huvud, för de älskar jag (A)
Jag finns i dalarna. Så skulle vara bra om man bodde i närheten :)
så finns de några hannar där ute som lånas ut till PARNING? ^^
// Michis
synd att du bor så långt bort.
annars har jag en riktigt fin hane =)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Vad har du för plan med parningen? bakgrunden till den?
MVH John
Jag har haft 2 bortgågnar detta året 2 väldigt speciella kaniner:(<3 Och vill börja om lite på nytt. Är väldigt ensamt å tyst nu med bara en kanin hemma och behöver lite ny energi hemma , nya liv leka i burarna. och tänkte då ta en kull då på min hona. När jag ändå har plats och allt sånt :)
Det är väl själva bakgrunden till denna parningen. :P
// Michis
Har en super charmig dvärgvädurs hane här hemma, mantel.t viltgrå. Jag bor gansak långt bort från dig (i stockholms området) men om du ändå är intresserad så kan vi mejla ;) h-malm@hotmail.com
Han tävlar hoppning och är utställd på 93,5 poöng. Uppföd med nappflaska och är den tamaste kaninen jag vet. Springer lös på gräsmattan och man kan vrida och vända på han hur mycket som helst.
Synd att du bor så långt bort (bor i Borås)… Annars har jag en jätte söt dvärgvädurshane, bra temperament och superbrett huvud, isabella brokad är han :)
Aldrig bitits eller visat några som helst tecken på agrition.
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com
Eeey, Michis. Om du hittar någon kanin i Borås kan jag kanske ta med den och åka till dej, eftersom jag också bor i Borås och känner dej. ;)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se