Hallå eller?
Det är en som har köpt en kanin av mig, och hon och hennes kompis ska starta kaninuppfödning. Jag tycker riktigt synd om kaninerna i sådana fall. ***** heter hon som köpte kanin av mig, jag visste inte alls att hon var sådan här.. Men har fått reda på det nu och vill bara ta ifrån Joppe från henne ärligt talat. Hon har haft kanin sen den 27 juni, och vet inte ett skit om kaniner alltså…
Hon vet inte att man ska hålla kaninerna med ena handen under bröstkorgen och andra handen bak vid rumpan och lyfta. Hon håller dom i öronen?
Sen så säger hon att lejonhuvad dvärgvädur inte är renrasigt när jag själv har en lejonhuvad dvärgvädur med stamtavla och en utan.
Tog bort namnet, då det inte är OK att peka ut någon på det viset oavsett vad man tycker.
#1 nä, jag tänkte precis på att ta bort det :P sorry.
Ja du finns inte så mycke att göra tyvärr..
MVH John
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#4 Alla har inte kontrakt på sånt
# 5 Så det gills endast om man har kontrakt?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Ska man kräva rätten för återtagande vid misskötsel krävs,dels skrivet i köpavtalet dels skriven kontroll från länsstyrelsen med nedslaget resultat.. DÅ kanske mab kan försöka återtagandet..
MVH John