Hane bortskänkes
Hejsan.
Jag känner att jag inte har tid med min kanin Teddy, jag har inte den tiden jag vill ge till honom. Teddy älskar att vara ute och springa i sele, gräva osv. Han är inte en kelkanin, han gillar mest att få springa och busa. När man bär honom ska man hålla ett stadigt grepp, han kan sprattla till om han inte känner att man inte håller ordentligt, han bits inte. Han är inte elak eller något, han är gosig o så när han vill, men som jag sa han trivs bäst att få springa och gräva.
Teddy är en av de finste kaniner jag har sett, jag vill egentligen verkligen inte ge bort honom, men jag gör det för Teddy, jag vill att han ska få leva sitt liv så som han vill ha det och han mår som bäst när han får springa på gräset ofta och gräva fritt. Han är van vid sele, han får springa i sele och vara i hagen dagligen. Btw, han är ute kanin, eftersom vintern inte är här än, går de nog att ta in honom fast han trivs som bäst utomhus!
Teddy finns mellan strängnäs och enköping.
Härstamningsbevis finns!
Teddy
Född: 09.05.13
Ras: Lejonhuvad/Dvärgvädur
Färg: Japanstecknad (gul/svart)
Kastrerad: Nej
_Medföljes: En ny påse av hans foder (Cuni complete.)
Vill att Teddy ska komma till ett bra hem med någon som tar hand om honom väl och låter honom motioneras varje dag.
_Ställ gärna frågor om ni undrar något.
Fler bilder kommer inom kort!!!
Mvh Frida
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
putt på teddy, <3
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Du behöver inte putta samma dag du lagt upp annonsen :)
#4: Hehe aha (a' sry _(x
Ny dag, puttar
_
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Putt
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Putt , <3
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Hade gärna velat , men får antagligen inte av mamam och pappa ;//
#8: Okej, kul att de är nån som verkar intresserad iaf, synd att du inte får, eller ja men det är bara att höra av dej om dina föräldrar ändrar sig ;)
Mvh fijah 
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
puttar upp Teddy!
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Putt 
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Ingen som vll ha han ? :((
Ingen har hört av sig än iaf,
hehe.