Havana & Stampe
Vilka mysisar :)
MVH John
Myspys! Han är kastrerad va? 
Så söta!
Har själv en havana mantlad hane :) Men bör säga att du inte ska para en mantlad hona med en mantlad hane. 25% av ungarna blir vitscheck :/
Annars skulle jag kunna låna ut Dexter (om dom inte är släkt) :) Men han är ju också havana mantlad så då går det ju inte :/
Emma
Oj, läste lite fel. Såg att du bara sökte en hane. Synd att dexter är mantlad då :/
Emma

Stampe e kastrerad då han e missbildad i ansiktet ville jag inte ens riskera att dom kom ihopa och fick bebisar plus att dom inte ska pga mantlingen. Men han e världens underbaraste så lite synd e det att jag itne akn ta bebisar efter han.
Så det känns kanon att dom kan gå ihopa och mysa dom e så söta tillsamman.
Just nu bor dom i ute rummet i vars en bur som står öppna så dom akn hoppa runt över allt.
Gubben håller på och bygger en riktig fyrfakare till mig.
Påhittiga e dom oxå hade maskrosor ca 1.5 meter upp och dom hade under natten lyckats
Hopppa upp och äta dom ;) så i natt får maskrosorna vara utan för så dom har till i morgon bitti.
Dom hade även lyckats välta ut all spå jag hade i en fodertunna hur dom lyckas vet jag itne då allt hade kompostgaller runt sig.
Stampe biter tag i gallret och drar bort det.
Burarna dom har nu lägger jag ett gamalt överkast på så det bli lite mer isolerat till dom och då hoppar dom upp på burarna som e kanske den minsta
e 65 cm och den höga e nog nästan 90 cm sen sitter dom där på dagarna och tittar ut på vägen och in på tvn ;9
Helt underbara med MYCKET fantasi har dom.