Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 260 ggr
myriis
0

Intressen

Vad brukar ni göra på er fritid? =)

Personligen är jag intresserad av Drama, och har sökt in till dramaprofil för dem sista åren i skolan, så hoppas jag kommer in =). Annars är det väääldigt mkt Kaninhoppning som gäller! Basket är också kul… =) Och datorn!

twinnie
0

Hästar, Kaniner & Kompisar drar mest uppmärksamhet!

amand
0

Hästar, mina djur, kompisar, shoppa, sitta vid datorn, se på film m.m. Är mina främsta intressen. :)

KvirrZ
0

Hästar, djuren, kompisar, kolla på film, fota mm :)

- Mvh Emma

Tribe
0

Hästar, Kaniner & Kompisar drar mest uppmärksamhet!

Ungefär som mej (A) men jag har en hund också :)

myriis
0

#4: Visste inet att du höll på med hästar =)

twinnie
0

Många som gillar hästar :) Mwih. Kan mest om det, kaninintresset har "trängt" sig på nu på senare dar ;)

KajsaM
0

Hampus, Viggo, kompisar ochliteså ;)

Jojsan
0

djur, karate, kompisar m.m. :)

[mjuue]
0

Dans, sjunga, musik, möss, djur, kompisar, inredning, shoppa, film, fota :D Många intressen x)

Zvintos
0

Är med kaninerna, fikar med kompisarna och spelar innebandy. Glad

[Quellii]
0

Rider Islandshäst och pysslar med dom också ^^ Fotar, har min katt och i framtiden kommer en Kanin :)

/Photoniq - www.alexandra.foo.se

senna
0

Kaniner, kompisar, foto/tv/data - är mina intressen ^^

[Niike]
0

Vara med ninerna<33 Spela fotboll, va me kompisar, datan, vara med resten av djuren<3

Tribe
0

#4: Visste inet att du höll på med hästar =)

Man lär sig nått nytt varje dag :P

__iE
0

Hästar, Kompisar & Familj, datorn o tv'n o skolan - tyvärr ;)

allt möjligt helt enkelt ;D

Iram
0

Mina intressen när jag inte jobbar eller tar hand om familjen plus mina goa belgiska jättar:

Allt som har med häxkonst, gudinnetro, andlighet och hedendom att göra.  Är Sajtvärd på Häxor.ifokus.

Det mesta som har med litteratur och böcker att göra, älskar att läsa. Köper nya böcker varje månad.

Det mesta som har med kreativt skapande att göra, som t ex att sy, snickra, "trädgårda", skriva, måla, pyssla…Gillar att tillverka egna smycken med små glaspärlor. Gillar att tillverka miniatyrer till dockhus, fast har sålt nästan allt jag har gjort.

Älskar också att sitta med laptopen i knät och uppdatera min kaninsida, planera kullar, leta nya avelsdjur, maila med kaninköpare, skriva inlägg här och bara mysa!

Skrattande

Noa-Nisse
0

mina intressen är kickboxning, kompisar, festa och så klart djur! däribland kaniner och hundar =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

KajsaM
0

#16 Vad heter din hemsida? :)

Iram
0

#18 Kråkbackens belgiska jättar

http://www.freewebs.com/svartkrakan/index.htm

Räcka ut tungan

KajsaM
0

#19 Lägger in den på sajtens länkar ;)

Iram
0

Oh, tack! Skrattande

KajsaM
0

Hehe, försöker sammla på lite uppfödare ;-) Fin sida förersten :D

[Quellii]
0

#21www.webb.se kan du fixa en kortare adress, tex. Krakbacken.webb.se eller liknande ;) Du kan ju kika ^^