semester!
Gud vad skönt :D Kul att du är tillbax!
Super vackra bilder! Gillar den där kamelen står vid ett träd, skit mkt! super fin!

Välkommen hem! Jättefina bilder! Blir sugen på semester! :D

Välkommen hem! Dina bilder var jättefina. Men var bodde Skalman någon stans?

O du har haft det ashärligt förstår jag ;:D
men hur bodde de i #14, fattar inte det .. ^^
#24.. han var här hemma, men så kom min kompis hit och matade honom.!
#25.. asså dom bodde i sånna "tält" typ som dom hade gjort av trasmattor och andra tyger.. så sov dom där tror jag :P.
jaa det var verkligen jätte härligt !
Medarbetare på Hundar.ifokus

Ååh va häärligt att få åka till egypten xD aldrig vatt där, men vill åka ^^ LYLLOS! ;D

Men guuuud vad skönt att åka på semester!!!
Jag måste vänta ända tills i juni innan jag får åka på semester till Mallorca:'(
Men det ska bli skönt!
Det såg jättehärligt ut på bilderna!!!
#26 Vaccinerade du dig innan du åkte???

Åh vad skönt!
#28 Vi ska kanske också till Mallorca i juni :D
#28.. Ja, jag vaccinerade mig mot hepatit-A och sen åt vi magtabbletter 2 dagar innan vi åkte och sen hela veckan där nere och sen 2 dagar efter man kom hem, så skulle man ta 3 tabbletter om dagen! =)
oh, va härligt att åka till Mallorca Kajsa_ och roobyn! där har jag också varit! JÄTTE härligt!
jag ska också åka i juni en gång till fast till bulgaien, men mina kompisar!!

Noa_Nisse: Tack så mycket för att du delade med dig av din Egypten-resa! Det var verkligen roligt att se bilderna! Bilden där kamelen står bunden vid ett träd var helt klart den bästa bilden! Supervacker!!! Jag har alltid haft en förkärlek för Egypten! Men kommer nog aldrig att kunna resa dig.. Men är glad att få se såna fina foton som du visat iaf!!! Snällt av dig!!! :)
Så fint! :D Ska fota lite bilder när jag åker till thailand dåe.. Såg härligt ut :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#31.. hahah tack! du är alltid så snäll du annelie! =) jaa jag gillar också den bilden mycket! allt flyter samman. allt är så gult. heheh!
#32.. jaa! fota massor det är så kul att kolla på sen. det måste du!

Noa_Nisse: Kanske för det är lite viltgult kanske. hehe 
#34.. hahahhaha,, du är bra allt rolig du!! hahahhaaha :D

Kul att ni har det kul 

#36: Ja, här är det inga sura miner inte! hehe.