Bebisbild!
Idag gjorde jag en ordentlig koll och räknade ungarna noga genom att lägga över dem en och en i en burk tills boet blev tomt. Det är 6 stycken små blåbär! Räknade till 7 häromdagen men de måste ha lurat mig så det blev dubbelräknat på någon. De hoppar omkring som små popcorn så det är lätt hänt!
Passade på att knäppa ett par snabba bilder också även om ungarna inte är så söta ännu, blinda och allt….
Men låt mig presentera Kråkbackens andra kull genom tiderna, och den första 2007:
(Notera den lille som gäspar längst upp i bilden) 
va SÖTA :D *avis*

Åhhh guud så söta! Älskar belgiska jättar! Hade gärna haft en! :D
"Lille Trötter" är väl bara för söt!
Grattis till den fina kullen förresten!
Naaw, den som jäspar <3

Jätte guliga

Naaaw, såå söta 

Åh vad söta och stora :) Grattis till din andra kull! Pussa Vira också ;)

Söta som socker! hehe Dom ser så blanka ut som siden! Verkligen ursöta!!! =) GRATTIS!!!
Naaaw :') Vad underbart söta små Jättar ;D Gratulerar!! ^^
/Photoniq - www.alexandra.foo.se

ååh, den lilla gäspande var ju för söt! 
Hehe, minns när min då fyraåriga lillebror hittade
kaninungarna, han öppnade buren och boet av någon
anledning och utbrast; "Hon har fått råttor!" XD
#10 hehe ja, de ser kanske lite ut som råttor i en fyraårings ögon :P

Åh så söta, speciellet den som gäspar *kär*

I mina med, men jag vet ju hur himla söta de blir inom bara ett par veckor! 

Naaww, va sööta :'D<3 Ras?
#13 jo, urgulliga!!!!!!!!!!!!! :D

Hoppas de överlever alla sex som är kvar. Ska bli roligt att klämma in dem alla på en bebisbild sedan när de vuxit till sig lite! Tänk så sött, 6 stycken blå jättebebisar!
#14: Det är belgiska jätte-ungar. 
Men åh va söta!!

Jag har bestämt mig för att inte rota i boet förrän på lördag, eftersom jag gjorde en ordentlig genomkoll igår. Men jag petar ner ett finger i ullen varje dag bara för att känna om det är varmt och levande därunder. Dessutom är det bra om Vira får känna lite människolukt där med jämna mellanrum, fast hon verkar inte bry sig nämnvärt. Ger man henne mat innan så sitter hon ute i buren och gluffsar och håller bara ett litet öga på mig och boet.
Hon är så hungrig att jag aldrig har sett på maken! Hon får mer mat än de andra jättarna nu, och dessutom två gånger om dagen istället för en, men ändå är hon så hon nästan skakar när hon får hugga in i maten! I morse fick hon lite vitkål och bröd och vatten. På eftermiddagen fick hon 5 dl kraftfoder, ett halvt äpple, en morot, en stor kokt potatis och en stor tuss hö plus vatten. I morgon förmiddag är hon säkert lika hungrig igen.

Hehe Marie kan förstå att det går mycke mat ;)

#17 - Okejs ;)