Mac <3 Roxy
Har lagt upp en annons om detta förut, men då den försvunnit lägger jag upp en igen eftersom det snart är dags.
Den 18/2 träffades Mac och Roxy. Troligen var det ett misslyckat försök, eftersom hon inte blev fet, tjurig eller boade. Men man vet aldrig!
Den 28/2 Upptäckte jag att kaninerna parade sig. Dem bodde alltså ihop.
Kaninerna bodde ihop i en vecka och när jag skilde dem upptäckte jag även nu att dem parade sig.
Jag kan alltså inte säga säkert när ungarna kommer.
"Jag kommer nu i vår ta min första kull, som blir leveransklara i Juni. Ungar kommer lämpa sig till både Hoppning och Kel.
Pappa
Namn: Solrosens Malaco "Mac"
Uppfödare: Jennie Svensk, Solrosens
Ras: Vädurskorsning
Färg: Isabella
Övrigt: Mac är väldigt lugn och duktig på banan! Mac flyttäde först till ett annat hem, men uppfödaren Jennie (fick?) tillbaka honom senare. Han har även haft två tidigare kullar, och dem blev också duktiga på banan :)
Klassning:
Rak: Elit
Krok: Elit
Längd: Elit
Höjd: ej elit
Mamma
Namn: Roxy
Uppfödare: Okänd, zookanin
Ras: Dvärgvädur
Färg: Blå
Övrigt: Roxy är en jättekelig kanin! Hon älskar att pussa på folk och bli klappad. En perfekt nybörjarkanin. Den enda nackdelen är att hon blir stressad av höga ljud, men det är därför jag tycker Mac passar så bra, eftersom han är lugn. Hon är inte heller så duktig på att hoppa, men hemma har hon faktiskt testat medelsvår och klarat.
Klassning:
Rak: Lätt
Krok: Lätt
Höjd: Ej elit (har hoppat 45 cm)
Längd: Ej elit
Ungarna kommer säljas med bilder, fakta, fakta om föräldrarna.
Dem kan även säljas med tävlingsbok men då kostar dem 35 kr extra.
Ungarna kommer säljas för 200 kr tidigast vid 8 veckors ålder.
Intresserade: 1
Tingade: 1
Mejla vid intresse! myran_emmy@hotmail.com
Eller ring: 073 777 6007
Eller helt enkelt svara på inlägget xD

Roligt för dig Myrris :)Önskar dig lycka till :)

Önskar dig också Lycka till!
Ingen som är intresserad av en liten hoppare? =)