dalmatin rex uppfödare
hejsan!
jag letar efter en bra rex uppfödare som föder upp dalmatin färgade rexar, någon som vet någon bra?
Blåbärets :D Tror oxå Villans och Sunnanvindens.
se äv Belekimas- senaste uppfödarintervjun..
Igelbäckens, Hårbys och bregårdens
Carina Martinsson i Hallad har fina djur i både två och trefärgat !
vart i landet bor du ?

#3 jag bor i stockholm :)
#1,2 jätte tack till er:) men hittade ingen av dom som boddi i stockholm :S
#4 Sandra bor i bålsta, väldigt nära, och hårbys bor runt uppsala om jag inte minns fel, också nära ;)

#5 sandra har jga pratat med redan :) hon har 2 lite äldre kaniner. får kolla in hennes sida lite mer :)

#5 man komme rinte in på hennes sida "/

#8 henne har jag redan snackat med hon har inga ungar. :)

shiiit hur svårt ska det vara?? :O har suttit hela dagen och letat men hittar ingen ju :O
Hårbys bor i Ekolsund precis utanför Bålsta, så det är inte heller så långt. Hårbys har dessutom massor med fina kaniner, så vill du ha en bra start så bör du köpa en kanin därifrån! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

ja hon verkar as bra :) men man kommer inte in på hennes sida :S
#12 Nej jag märkte det, men om du PM:ar dig så kan jag skicka hennes mailadress, för jag ska ha den någonstans! :)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Emma ska få prickiga små niner om någon dag! Bor i Uppsala, mamman är ställd i ungdjursklass på 93p och pappa är dansk import!
Hemsidan
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

#15 åh tack så mycket :)
ska nog mejla henne :)
#15 Bor du i Stockholm? Om kaninen bara kan ta sig till Bålsta så kan jag sedan lätt ta med den till Stockholm! :)

#16 ja jag bor i stockholm :)
ja det skulle vara jätte bra, men det beror på om jag ska köpa av henne eller av emma :S svårt val :)

eh bara en liten fråga, en rex knain får inte sitta i en bus dom är 100 cm eller hur den måste sitta 120 cm ? :)
#17 Det spelar ingen roll vilket, för jag ska ändå åka och våldgästa Linnea någon dag i Uppsala, så det så! ;) Och hon bor nära Emma, så det är bara att jag tar med kaninen då isåfall.

#19 haha xD okej :)
jaa hennes kaniner är väll leverans klara i november ungefär, så om du ska dit någon gång då så är det ju bra :D
#20 Jag får väl helt enkelt åka dit då! 

#21 haha aa xD
ofta går ju transporter att lösa från olika delar av landet. jag har själv skickat en del djur till både eskituna, uppsala och skellefetå… :)
det finns många hjälpsamma inom kaninvärlden !

#23 oj, aa det gör det ju :)
Vad är det jag hör
Våldgästning!!
Hahha driver, du är alltid välkommen 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#25 Haha, när du minst anar det Linnea! 

alla dom små prickga krabaterna emma föddeupp var bara hanar "/
så nu orkar jag inte leta mer och vill bara ha en rex med lite hopp i asså en rex som är bra på hoppnig :)
någon som vet någon som föderupp rex hoppare?? :)
#27 Mina rexar kan bli bra hoppare! Har tävlat mamman, hon var duktig! Och pappan har hoppat smått här hemma, han var riktigt bra! :)

#28 åh!! :D har du en kull nu? :)
nu blev jag glaaaaad!! :P :D
#29 Det är jag som är Emma, Dragongårdens Kaniner ;)

#28 sorry jag är lite blååst!! :P
det är ju du som är emma xD
men tror du dom kommer bli bra i hoppning? vilken klass startade mamman i ?? :)
#31 Mini, men hon har kapacitet för mer! Hoppar lättklass här hemma :) Ja, båda föräldrarna är slanka :)

#32 åh det låter ju bra :D
du kan jag ju köpa en unge av dig :P
men du är 100% säker på könen på ungarna? för jag skulle gärna vilja ha en dalmatin eller typ Svart brokad, men det går ju också med dom andra :P
när är dom leverans klara? :)
#33 Haha, ja! Och jag bor ju i Södra Uppsala. 3 km från E4an :)
Nej, jag är inte 100 %, men 90 % :) Vissa är jag mer säkra på än andra! Men på dalmatinerna är jag säkra på! Och alla svart brokade ser också ut som hanar. Du kan PM:a mig för mer information! :)

#34 okej :P
men en fråga till bara :P hur hoppar mamman/pappan typ kutar dom över och hoppar alla hinder snabbt, eller hoppar dom jätte bra och typ stannar efter hindret? :)
#35 Mamman hoppar på själv, behöver bara peta lite på henne när hon stannar och äter ;) Pappan behöver lite pepp på första hindret, annars springer han på själv! De stannar lite mellan hindererna ibland.

#36 okej det låter bra :) för jag har en kain här hemma som är suuper seg på att hoppa xD men jag mejlar dig lite senar ikväll :)
har bokat en rex av Emma, Dragongårdens Djarfur.. Rekomenderar!
jag bor i djupa småland vid Kalmar. Mer än 80 mil ifrån oss. Men för att få en fin rex av en bra uppfödare så får det var alångt emellan.
#38 Det ska bli så kul att få sälja han till dig! Han kommer få det super hos er! :) Och roligt att du rekomenderar mig, haha! 

#38 haha xD ja om man vill ha en fin kanin får man väl offra lite tid att ta sig dit :P
ska du ha en dalmatin? :)
#40. Japp en dalmatin hane. Finns på hemsidan. En dalmatin är drömmen. Bara en oerhört lång väntan.Hela 4½ vecka till. Då tar mina vänner med sig honom hela resan ner hit.

#41 åh, jaa dom är extremt fina!:) jag vill också egentligen ha en men det är bara hanar så det går inte ihop med min kanin :S
:D

Rekommenderar verkligen blåbärets kaniner =) pm:a mig gärna så kan jag berätta lite mer.
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#42 De honor jag har är EXTREMT charmiga! Kolla in hemsidan. www.dragongarden.tk

#44 aa jag vet :)
men jag letar nog vidare då mitt intresse är dalmatiner :)
det känns lixom inte bra att köpa något man inte vill ha :S
#45 Rätt tänkt! 

#46 jaa men dom är extermt fina:)