Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 336 ggr
FruMolin
0

Mitt busfrö!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För några dagar sedan kom jag in i vardagsrummet och såg hur fru Kanin hade klättrat på soffryggen, ner på armstödet och hoppat över på bordet där hon mumsade på mina halmburkar!

Hon var så söt så hon fick sitta kvar tills jag hämtat kameran! Inte sant?

KajsaM
0

Haha vilken söt buse ;)

amand
0

Hihi söt busunge du har :D

Talismana
0

haha, vad gulligt XD Smart kanin du har :D

FruMolin
0

Ja hon är en riktig hejare på klättring! När hon var liten hade hon en bur och en kväll hade jag glömt att öppna "luckan" så hon kunde hoppa in, men morgonen efter hade hon ändå lyckats klättra upp på burtaket och hoppat in genom den luckan istället. Fattar fortfarande inte hur det var möjligt!

Hon skulle spöa både Tarzan och Spindelmannen med hästlängder!

KajsaM
0

Hampus hoppas lätt som en plätt där burtaket är öppen (innebur) och sedan in igen ;)

FruMolin
0

Haha! Då kanske hon kan göra det nu när hon är stor också! Vi har dock ingen bur till henne längre, utan hon går på låda istället, men hon hoppar ju utan problem upp på toaletten. Inte alltid så roligt när man sitter där!

KajsaM
0

haha ha en kanin iknät nät man är på toa ;D

Fiona
0

vilken liten busunge^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fudge
0

Min lilla busunge har klättrat uppför 1 meters hönsnät när han skulle på upptäcksfärd X) Liten knäppis handå!

Frida-L
0

Sööt!

[Niike]
0

Haha vilket busfrö;)

Fudge
0

ja, men får jag bara fråga en sak, han brukar lixom attackera min hand ibland, lixom med frambenen, är han sur då & vill vara ifred eller vill han ha uppmärksamhet?

myriis
0

Aww, söt :D

Fudge
0

tack :) Han är såå gullig, han slickar på allt han ser, kan bli lite jobbigt ibland.. X)