Orkar inte mer!
Vi har en kanin, Och en hemlös katt. Och idag när vi fick gäster. Så han ba (gästen) -
Han - Katten kommer äta kaninen
Jag - Nej katten är genomsnäll han tittar bara.
Han- aa släpp katten på kaninen så får vi se. (seriös)
Jag- Nej! han är ju liv!
Han- Katten är också liv men också förrädare
Jag - nee, ??
Han - släpp katten på kaninen så får du 1000 kronor. (seriös)
Jag - Nej! jag vill inte ha smutspengar!! Jag älskar min kanin! och det är synd det som du säger!
Trots att han ska vara den `store` som ingen får käfta emot han han är liksom pappas kompis från barndomen. Men asså seriöst! Får ofta höra skämt om min kanin som slängs i anskiktet på mig :( Och en massa slaktskit som - Vi är gäster idag och ska äta din kanin. Det är inge kul.
Ang bilden - Jag hitta ingen annan (:
Nej det är inget roligt att höra sånt, bara idiotisk att ens skämta om det.
du får väl prata med dina föräldrar för sånt ska du inte tåla :S
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Usch vilken dålig stil tycker jag. ;O Min pappa har skämtat lite sådär också, men har iallafall lyssnat när jag sagt ifrån.

#1 mina föräldrar säger bara :ta inte åt dig … osv
#2 jag vet! :(
håller han på såhär får någon vuxen snart säga till honom. Klart att du inte ska ta åt dig men han ska inte säga något sånt här.
Har du sagt sluta säga så, då ska han också sluta :)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Tråkigt! Får också höra sånt om mina kaniner i bland:(

Trist, har fått höra sånt också ;(
har inte hört nått sånt än..Bara att pappa typ: Jag råka ge moroten på fel sida…Hon stod med ändan åt mitt håll… :( Men han sa att hon vände sej om sen och typ röt åt han…Annars säger dom bara snälla saker :) Typ: Du skulle nog kunna ha kaninen med Sigge (våran hund) Han skulle inte göra nått. han skulle nog vakta den som han gör med mamma och dej :)
Med det är väldigt dålig stil om folk säger så…

Förlåt om jag låter dum, men varför ta åt sig? Jag skiter fullständigt om folk säger något "skojigt" om min kanin…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet