Vilken Underbar Dag!
Var bara tvungen att skriva detta.
Det är en sån underbar dag! Nästan 20 grader i solen, ca 10 i skuggan och snön är nästan borta! Lilla Candy fick komma ut och springa i det gröna och gissa om hon var ivrigt! Massor av glädjeskutt, både från henne och Roxy och Mac!Skulle även testa att hoppa med henne, men nej då. Hon var helt tokig! Allt var så spännande. Ska försöka igen i kväll.
Roxy har börjat bli liite fetare. Hoppas =)
Åh, det är bara en sån perfekt dag! Att gå ut utan jacka och känna solens värme =)Lyckliga kaniner som vilar i skugga, åh. Vår :D
Vilka fina bilder :D Ska snart ut och fota lite jag med

Ja men visst är det en härlig dag! Nu är det VÅR!! JIPPIE!!!!
Tack så mycket, men det är väldigt svårt att knäppa kort på en kanin som knappt sitter stilla en sekund utan vill skutta omkring bara :-)
här är det långt ifrån vår, men ja, det är ju plus grader iaf :D
Jaa, så himla fint väder det har varit idag!!:D
Har släppt ihop Niike och Fia nu:) Hoppas det blir ungar om ca en månad! Läängtar!
Niike, Fia och Boss fick vara ute i burar idag. Boss i en egen, och Niike o Fia i samma.
Gissa om det var kul! Glädjeskutt från Fia, och Niike grävde i den mjuka marken och åt rötter som han lyckades hitta. Och Boss! Han rullade sig!! :) Haha, vad jag skrattde!! Det såg såå gulligt ut! Synd att jag inte hade kameran med mig…. Ska ta ut dem imorgon också, det är ju plusgrader så jag kan ha dem ute lite längre. Får se om jag lyckas knäppa några bilder då:)

Här har det också varit toppan väder! Sol och varmt och mycke snö ;)