Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1684 ggr
Bulba
0

Önskar låna hane!

Hej!

Tänkte para min lilla Märta i början av oktober och söker en, helst, fluffig hane att låna.

Märta är hur snäll och social som helst, går att vända och vrida på henne hur som helst utan att hon har några synpunkter Flört Viktigt med en likasinnad hane.

Märta är förmodligen ett lejon men har päls som en teddy. Hon har färgen Zobel siames wienertecknad och hon blir 6, 5 månad den 1 oktober Glad

Mamma: Petronella - Madagaskar weinertecknad (Lejon)

Pappa: Tussilagons Berry Berry Extraordinary - svart/vit siames japan(Teddy)

Jag och Märta finns i Stockholm i Sundbyberg och söker en hane i närheten.

Betalning sker enligt överenskommelse Glad

susse.123@hotmail.com

[vretenskaniner]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett par hanar som kanske är intressanta?
Finns i södra Uppsala.

Namn: Sasha
Född: 8 augusti 2007
Ras: Lejonhuvad kanin med teddypäls
Färg: Madagaskar otter
Supersnäll hane som hopapr sjukt bra! Helt underbart psyke och ger jättetrevliga ungar!

[vretenskaniner]
0

Namn: Dragongårdens Totte
Född: 7 juni 2010
Ras: Lejonhuvad dvärgvädur, har teddypäls nu men kommer fälla av
Färg: Havana wienertecknad, rubinglans och blåögd.
Jättesnäll hane på alla sätt och vis, man kan vända honom på rygg utan problem! Älskar kel.

[sstorm]
0

till att börja med skulle jag rekomendera dig att vänta ca 2 månader till innan du parar henne, 6,5 månader är lite ungt för henne tycker jag. Jag har en del hanar du kan se på min hemsida www.stormenskaniner.se dock finns inte alla där, men vid frågor adda gärna mig sannastorm@live.se

Emelie
0

Jag har en isabellalejon hane med stamtavla som snart bör vara könsmogen. Inte utställd ännu, men skall ställas i B klass nästa månad! :)

Du kan se honom på hemsidan under "hanar", www.tranbergetskaniner.se

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

[Airo]
0

Okej, du bor i Stockholm.. då är det nog ingen idé. Jag bor i ljung/Herrljunga i västra götalands län, en bit.. ^^ jag har en lejonhuvad dvv hane på 1 år, blå/vit japantecknad. :) han är jätte snäll, älskar att gosa och är som en liten hund ute i trädgården :) han följer en haha! :) han älskar också att sova med täcke på sig ^^ han har stamtavla :)

men kan skriva ifall ifall :)

Jetaime
0

Jag bor visserligen i skåne, men jag har två underbara grabbar här hemma (teddyvädurar, en blå zobel och en brun zobel). Finns mer info på hemsidan och vid intresse för bilder osv maila gärna hanniz_92an@hotmail.com

Trasdockaa
0

Bor i Uppsala, så du kan kolla min hemsida www.tussilagonskaniner.tk om det är någon hane du vill låna in :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)