Info om specifik utställning
Blev lite sugen på att åka till utställningen i Norrköping nästa helg men vart hittar jag info om klasser, tider och när anmälan senast ska vara inne, och till vem?
Har varit inne på arrangerande förenings hemsida men det verkar inte vara uppdaterad sen förra året…
Har aldrig varit på utställning innan vilket säkert märks, men nån gång ska ju vara den första ;)
Att umgås med djur är att vila sin själ
de är dåliga på att uppdatera hemsidorna.. Sista anmälningsdag har redan varit. Du måste vara medlem för att ställa ut
Okej, då får jag rikta in mig på en annan. Räknade nästan med att anmälningstiden skulle gått ut så det är inte hela världen.
Medlem i KAF är jag redan, jag behöver väl inte vara medlem i varje enskild förening?
#2 om du är medlem i KAF borde du få deras tidning, där står allt om utställningarna ;)
Jo jag får den men fd sambon har nyligen kastat ut mig så jag bor tillfälligt hos en kompis med mina djur. Har inte orkat åka bort till huset och hämta posten för det är tyvärr blivit väldigt galet mellan mig och fd sambon…
Anmälningstider brukar oftast gå ut en månad innan utställning. det är grymt mycket jobb inför en utställning har själv varit med ett par gånger och arrangerat så jag vet. Vart det är utställningar brukar så i utställnings barometen på kafs hemsida. Och som sagt går det alltid fråga en som du vet får tidningen och kolla annonsen om du själv inte har möjlighet eller kontakta föreningen som har utställningen via telefon eller mejl om ingen info finns på deras hemsida.
Kan väll säga att jag är en expert på och tappa bort tidningen så ovanstående tips? har hjälpt mig många gånger.