spännen till selar?
hejhej. :) har kollat runt och hittat "instruktioner" på hur man syr egna selar, men ingenstans har det stått vart man får tag på spännen och liknande. så jag undrar helt enkelt: vart får man tag på spännen och såna där "ringar" som man fäster kopplet i?? :)
har kollat runt lite, men verkar inte finnas i "vanliga" affärer, om ni fattar vad jag menar. ;P
någon som vet?? skulle vara jättebra att få veta. :)
Har varit runt och frågat i massor "vanliga" syaffärer. Men det verkar inte vara så vanlligt med små D-ringar eller spännen.Bor du nära Göteborg är ett tips? Knapp Karlsson, de har alla möjliga spännen och ringar! Annars vet jag att man kan beställa från någon katalog, men kommer inte på vad den heter just nu :/
#1 okej tack för svaret. :) bor tyvärr inte nära Göteborg, så jag får nog kolla vidare… ska ta och fråga i ngn syaffär också… har itne riktigt kollat dom så noga. ;)
Hitta du någon som säljde spännen? ;P
_Kram Evelina
_

*tassavtryck* :) ;pp

Jag vet var man köper spännen och ringar!
www.slojd-detaljer.se har "rullsöljor" och D-ringar. man beställer från deras hemsida och dom har snabb leverans=)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#5: tack :)
Länker funkar inte…
_Kram Evelina
_
#7: tack :)
hittade inga D-ringar där :(..
Vet du vart man kan köpa såna dära "nitar" som man använder för att säta ihop delarna på selen, sånna som rabb-it och alla har? ;)
_Kram Evelina
_
Hittade spännen på Tradera, sök på
Spännen ex till halsband katt kanin, mm
Kanske kan vara något för dig?
jag har en massa spännen o D'n… men jag vet inte riktigt var.. dom ligger nerpackade nånstans.. säg till om du inte hittar några.. så kan jag leta lite…
#9: Okej, ska kolla :) !
#10: Okejj ;) ,
_Kram Evelina
_
Hittade spännen på tradera, men de hade bara 4 st.. Köper dom men vill ändå ha mer..
så om du Miuljo hittar dina så kan jag gärna köpa dom 
_Kram Evelina
_

nitar finns på slöjd-detaljer också, under lädergrejerna.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#13: Perfekt ! :)
_Kram Evelina
_