Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 1537 ggr
[Kaninlycka]
0

Gemensam kaninblogg

Jag skulle vilja starta en blogg om hur det är att ha frigående innekanin. Har sett att det finns fler härinne som har det och tänkte att man kanske skulle kunna gå ihop några stycken och turas om att berätta och visa lite bilder?

Alternativt om jag startar upp en blogg själv och sedan om det finns några fler kaninägare som skulle vilja gästblogga.

Om du har frigående innekanin och tycker att det här låter intressant får du jättegärna skriva här eller skicka ett pm.

rahl
0

Pepparkaka är nästan frigående alltså han har sitt Hage men den är öppet om vi är hemma

http://pepparkakashem.blogg.se/

StamparPaDittHjarta
0

Måste säga att du kommer med en massa bra idéer hela tiden! :)

Albin är på väg att bli frigående, eller hur man ska förklara det. Han var det i början, men blev mer och mer skygg. Då lät jag honom vara mer i buren och ägnade tid åt honom där inne så att han inte skulle kunna springa iväg och märka att jag inte är farlig. Nu blir han mer och mer tillgiven för varje dag så nu är tanken att han ska bli frigående. Än vill han dock inte gå utanför köket.

[Kaninlycka]
0

#2 Tack!

Jag har startat en egen blogg nu som snart kommer ligga på http://kaninfamiljen.se Tills allt blivit klart med nya adressen så finns min blogg här.

Om någon är intresserad av att gästblogga så får ni jättegärna skicka ett mail på kaninplutten[@]yahoo.se

Skulle vara jättekul om fler skulle vilja visa hur deras frigående innekaniner har det. Glad

rahl
0

#3 du vet mig i alla fall

malinroth
0

Tycker om att läsa din blogg, det är kul att se hur fint ni har det och det är alltid roligt att se kaniner som blir behandlade som en fullvärdig familjemedlem :) Avundas er som kan ha kaninerna inne, hade Knut lös förut men sen jag flyttade ihop med min pojkvän som är allergisk måste han tyvärr bo ute på vår inglasade balkong. Men jag är glad att vi har en inglasad balkong, det blir ju som lite halvinne iaf, det är så mysigt att vara där ute med lill pruppen :)