Irriterad på folk.
Blir så irriterad på folk som lägger sig i.
En tjej som försökte i kommentarer på min blogg säga hur jag skulle göra med mina kaniner och inte, jag menar det är väll ändå mina kaniner. Vill jag ha råd utav någon så ber jag väll om det? Visst om jag skriver här, det här är ett forum som är till för sånt, men det är ju inte min blogg.
Blir bara så irriterad när det kommer folk som tror dom vet allt och ska säga vad jag ska göra och inte!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Vet hur det känns..
#0 Håller helt med dig!
Var det någon härifrån eftersom du tar upp det här?
Är oxå irriterad på vissa människor. De behöver inte lägga sig i hur man sköter sin kanin utan kan bara komma med vissa kommentarer.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Fast alla har rätt att säga sin åsikt.
Fast bara för att man har rätt att säga sin åsikt, innebär inte det att man alltid bör göra det.
Ibland är det helt enkelt bäst att hålla inne med sin åsikt.
Jag menar här på kif kan man skriva sina åsikter, detta är ett forum där man ska göra det. Men på min blogg är det inte så. Så det är väll klart som bara den att man skriver vad man tycker och ge råd till folk, men visst alla kan ha sina åsikter men man behöver inte alltid skriva dom.
Klart jag gör det på ett forum, det är det forum är till för, det är inte det min blogg är till för.
#8 På din blogg bestämmer du vad du vill berätta eller visa, du bestämmer också vad som publiceras. Får du ovälkomna kommentarer kan du låta bli att publicera dem. 
Men varför ta upp en så trist sak här?
Du behöver heller inte ta åt dig av det dom kommenterar?? Dom kanske bara vill ge råd och tips??
Jag har gett råd, förslag och tips? och ex. hjälpt till att säga att ex. Vilken färg? kaninen har. Och som svar tillbaka får man kaxiga idiotsvar där det står att jag är besserwisser som inte ska lägga mig i och vill inte alls lyssna? Okej kanske inte kul att få sådant via kommenterar i gästboken men mail? (Jag har enbart mailat om jag funnit mailen) ;P

Håller med dig fullständigt Linnea!
Har själv råkat ut för det, & så länge man inte gör djuren något ont så tycker jag att man får göra hur man vill med sina djur.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Läste kommentaren och jag antar att hon bara ville hjälpa till… Ingen jättestor grej, men det är vad jag tycker.
♥

#12 ja precis det verkar så att LinneaJoha överdriver lite…
Nu softar ni ner lite på linnea.
MVH John
#0 Det känns så tråkigt att sånna här trådar skapas. Jag, och säkert många andra här på kif, är inte intresserad av andras missnöje. Ta det via pm, som man brukar säga. Här diskuterar vi kaniner, och visst finns det besserwissrar men det gör det alltid.
#14 Jag softar inte ner på henne, jag bara säger vad jag tycker.
Det får man väl göra? 
#15 Håller med.
♥
Lås tråden om man inte tycker att den ska höra hit isåfall instället för att upprepa sig om och om igen att ni tycker att tråden är onödig? Anser inte att det gör det till någon anledning att trycka ner Linnéa.
Not your mom, not your milk.
Menade inte dig malin :) du är ju min arbetskamrat ;) hoppas jag.
MVH John
Fast en blogg kan man ju välja om kommentarer publiceras direkt eller om man ska kontrollera först. Och man kan ju få åsikter och tips? och kritik även på en blogg. Inget konstigt med det.
Nu vet jag inte hur kommentaren såg ut, men kanske var det någon som ville vara vänlig och hade något tips?.
Ibland tänker man ju heller inte på allt heller, och kan behöva tips? även om man inte vet det själv.
Så det känns lite onödigt att klaga på något sånt.
Nej förlåt glömde att på kif tar vi bara upp possitiva saker! Sorry.
Negativitet existerar ju inte.
Jag upplevde inte komentaren som trevlig och hjälpande utan snarare ner klankande. Men jag ska inte ta upp något mer alls, så slipper ni läsa…
Men det är ju även lätt att missförstå andra över internet. Bäst är väl att prata med personen som skrev istället om den lämnat information.
Den som skrev kanske inte alls tänkte att det skulle upplevas på det sättet.