Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2166 ggr
Rozza
0

(S) Rosetter!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rosetter!
Nu har jag ett gäng rosetter jag vill bli av med för och kunna göra nya. Vanligt pris ligger mellan 5-15kr men nu när jag vill bli av med dom tar jag 2-12kr så passa på och fynda lite nya rosetter. Alla rosetter är handsydda av mig och sitter på en svart eller vit hästgummisnodd. Av vissa rosetter finns det fler har markerat dessa med en * efter priset.

Länk till min hemsida om du vill se bilden i fullstorlek: http://rozza.se/rosetter.html

Prislista
1. Lila jordgubbe - 12:-
2. Hjärta med vingar blå/vit rutig - 12:-
3. Hallo Kitty blå/vit - 12:- *
4. Hallo Kitty ljusrosa/vit - 12:- *
5. Hallo Kitty mörkrosa/vit - 12-
6. Röd ros svart - 12:-
7. Blommor blå/brun - 10:- *
8. Pingla röd - 10:- *
9. Hjärta svart/vit rutig - 10:- *
10. Hjärta blå/vit rutig - 10:-
11. Blomma lila - 10:- *
12. Blommor rosa/vit randig - 10:- *
13. Blommor grön/vit randig - 10:- *
14. Döskalle svart/grön - 8:-
15. Döskalle svart/rosa - 8:-
16. Döskalle rosa/svart - 8:-
17. Rosa elefant vit/rosa/lila - 8:-
18. Glitter vit/silver/lila - 4:-
19. Glitter vit/blå - 4:-
20. Glitter vit/rosa - 4:-
21. Silver/svart - 2:- *
22. Blomma svart - 2:- *
23. Blommor grön/vit -2:-
24. Kanin rosa/vit - 8:-

Frakt står köparen för. Frakt rekommenderas via posten finns annars att hämta hos mig ca 3mil från Östersund eller ibland går det också att hämta i Östersund.
Bjuder på frakten om du handlar för över 100kr.

Mejla eller PM:a mig fall du vill köpa annica.e.j@telia.com

Rozza
0

Putt

Julia-H
0

Intresserad av 14 och 21 (a) Lr, igentligen alla, men om jag bara ska välja några xD! Fast har för tillfället inga kaniner som behöver, men yttifall att jag får, och så kan man ju sätta på dem iaf, för söthetens skull(a)

Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv

R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.

"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"

Rozza
0

#2 Jag har inte några långhåriga just nu men jag sätter på selen det är snyggt det med :). Har vänner som köpt som inte har kaniner bara för dom tycker om dom. Några har sålts för att sättas i hästman så man få vara lite kreativ jag använder någon i håret ibland.

Men du kan PM:a mig om du vill köpa en eller fler, för och göra upp om frakt och så vidare.

LinneaJohaanson
0

Jag brukar ha dom i håret själv OskyldigTyp om jag har fläta på ena sidan skit praktiskt!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Rozza
0

#3 jo det brukar jag med :D

Rozza
0

putt

Rozza
0

Alla finns kvar putt!

Rozza
0

Putt

Johanna-Larsson
0

Väldigt söta! Jag som söker lite rosetter :) Får man undra var du bor? :)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

riiffen
0

#9 3mil från Östersund :P

medarbetare på allergier.ifokus .

Rozza
0

#9 har kommit på att frakten är typ inget det skulle vara dyrare att hämta dom hos mig om man inte bor i samma by. Frakten går med posten som brev så 6kr kostar det att skicka och jag betalar om det kostar mer en så.

Är du intresserad av att köpa kan du mejla eller PM:a mig så kan vi snacka vidare.

Rozza
0

Putt finns rosetter kvar men en del i såld.

imsuchadiva
0

Är det verkligen skönt för kaninerna med gummisnodd? :/ vill själv intehja gummi i mitt hår..

Rozza
0

#13 alla är vi olika, jag brukar ha såna gummisnoddar i mitt hår. man sätter dom rätt löst så att den är lätt att ta ur. gummisnoddarna jag använder mig av är tänkt för häst man/svans så lite tål dom i alla fall. hittills har jag inte haft några problem.

Baby-Blue
0

Jag skulle vilja ha;

*9 - 2st

*11

*24

Om de finns kvar:D?

Rozza
0

#15 Du kan PM:a mig om du vill.