(K) kaninbur
Desperat! Måste ha en kaninbur innan vintern. Mina kaniner har inga bra burar för vintern.
Bor i Västragötaland, Borås.
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Kolla på Blocket, där brukar finnas :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

www.teddytassen.se - kolla där!
#1 Jag kollar på blocket varje dag om jag hittar några bra burar men finns aldrig några. ;(
#2 Dom va såå fina! Men glömde säja att dom inte får va dyra heller. :p Max. 600:-
Sara

#3 Oj, haha .. Då kommer du nog inte hitta särskilt mycket, tyvärr ..
jag har ute bur du kan få köpa! finns i göteborg!
Jag skulle föreslå att du bygger en egen. Förut köpte jag en på blocket för 500 kr, och dom där 500 kr ligger på tippen just nu. Det visade sig att burens tak var helt sönder ruttet och under trappan upp till bodelen var det ett myrbo, så den buren fick aldrig någon kanin bo i :/
#6 Hade pratat med dem ni köpte buren av! Ni skrev inget kvitto?
Köper jag begagnad bur kollar jag igen buren NOGA innan jag tar hem den :)
Kan tilllägga att min bur är bara 1 år gammal (snart) finns inget ruttet elr så.Konstigt om de skulle finnas, men ja ser inget ruttet. kosta mig 950kr att bygga.

Jag har en kaninbur tillsalu, men jag bor utanför Landskrona.
Om du är intresserad så är det bara att säga till. ^^
#7 Nej vi skrev inget kvitto, dumma som vi var! Hur vet du att det är samma bur vi tänker på?
#10 Vadå pratar som samma bur? Jag brukar vilja kolla igenom burar innan jag köper, oavsett vem jag köper av plus vilja ha ett kvitto :)
#11 oj, jag misupfattade det du skrev, jag trodde du menade att du också hade pratat med den jag köpte buren av ;)
Vi kollade igenom, och bestämmde oss för att vi var tvugna att renovera en sida..men vi tog bort trappan och plåten på taket när vi kom hem, och ja då visade det sig att den var värre än vi trodde :/
#12 haha okj nej frågade om ni hade gjort det haha ^^,
Jag hade åkt dit & pratat med dem & visat det:)=
#12 vi ringde upp dom men vi fick inte precis något trevligt svar: Hopp och skit, hejdå! svarade han :/
#5 Okej. (: Hmm..hur mkt kostar den?^^
#9 Vart ligger landskrona?(: Långt från Borås?:p
Sara
Hörru sara, du kan ju få köpa min bur (a) ;)) fast ehm kanske lite drygt att få den till andra sidan landet XD Lycka till med sökandet! :D<3
Jaa, åk hit med en bur Greta till mej!! :'d<3
Hoppas de finns någon snäll här på kif som kan ge mej en bur! (a)
Sara

#15 Det ligger ca 2 mil söder om Helsingborg. Vet du då på ett ungefär? :)
Har du hittat bur ennu? annars har jag en trixie bur tillsalu, den är ju lite förliten i måtten och inte i bästa skick, men kanske ha sålänge tills du hittar en bättre?
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#20 Vad kan du ge för den?
Den är i relativt bra skick, man behöver bara laga taket(gångjärnen i taket har gått sönder) Men med riktiga tror jag den klarar några år till. är ju inte diräkt bästa kvalite på trixie burar precis,,,,
// Hanna
#22 Har du bild på den?(:…
Sara
#22 kna fixa
// Hanna
.
#23 mm, gör de. (:
Sara
Har du ngn bild än?:D
Sara
gå till en djuraffär 
#27 Men dom är ju så dyra där. Annars hade jag gjort det.^^
Sara
ja har som sakt, 400kr kan du få den för, kposta mig 95okr 1år gammal finns i gbg
har en 4 fackare, nybyggd, dock har den inte lutade tack och så för det var meningen att den sku,lle stå inne. jag bor i örnsköldsvik